Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

De nye simovognene

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-12-11, 19:02   #15
2ne
Superaktiv

2ne sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Østlandet
2ne har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: De nye simovognene

Opprinnelig lagt inn av Levic, her.

Li-my: Simo'n er bare så fantastisk stilrent og elegant. Ikke noe mikkmakk, og de er vanvittig gode å trille

Signerer dette i sin helhet, traust ja men veldig flott

[/quote]
2ne, da har de nok solgt ut ja. Jeg skal ta en ringerunde i morgen, for hvis jeg får tak i den gamle modellen kjøper jeg en nå. Hvis ikke skal jeg gi den nye en sjanse. jeg har jo spart oth'n jeg, så trenger bare å kjøpe en bag. Simo duo blir jo da den ene nye vogna jeg kjøper, og det er jo høyst nødvendig [/quote]

Du får oppdatere om hva du finner ut, er fristet til å kjøpe en selv dersom det dukker opp en i sort...

Leste det at den nye bare har 77cm lang bag, det må jo være mye mindre enn den forrige utgaven?? Tror ikke jeg gidder å kjøpe den nye, da får jeg heller tak i en pent brukt 2011 modell....

En ny vogn er helt klart HELT nødvendig ja, to derimot har jeg vanskeligheter med å overbevise han om at vi trenger. Vi har jo ikke tatt vare på noe nesten så lista over innkjøp er laaaang som et vondt år, får hive meg over januarsalget

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:53.