Sv: Sender du ut julekort?
Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.
Jeg har ikke tid til alle de jeg skulle ønske jeg hadde tid til. Det er mange mange som har forsvunnet ut og bort, men som jeg på et tidspunkt i livet hadde mye med å gjøre. Jeg har ikke glemt dem, jeg bryr meg enda, men tida er ikke der. Jeg sender et brev til jul, for enda å ha en link. Jeg blir glad om jeg får et tilbake.
Slik tenker jeg også. Vi sender rundt 60 stk og får minst like mange tilbake. De fleste har jeg kontakt med gjennom året, om enn bare en middag eller et par telefonsamtaler. Jeg må innrømme at tanken på at noen ser på kortet og kaster det rett i søpla ikke har streifet meg, men så tror jeg egentlig ikke det er så vanlig heller. Etter jul så ja, men med det samme, nei.
Vi er forøvrig spart for cupcaces og birken-greier blandt de vi får kort av. Ikke det at de ikke deltar på Birken i ulike fasetter, men som en venn av meg så treffende sa; "Slikt er litt som onani, det er helt fint at man gjør det, det er sikkert til og med deilig å ha gjennomført, men man snakker da ikke om det." 
|