Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Mottar du ofte feilsendte sms?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-12-11, 22:09   #26
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Mottar du ofte feilsendte sms?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Åh, nå kom jeg på en fra for lenge siden. Drev og rota med en fyr, og hadde hatt han på besøk. Sendte sms til venninna mi: "Har kjørt idioten hjem".
Plutselig ringte telefonen. "Hei, det er idioten som ringer".

Uff, den var dum.

Hehe, det minner meg plutselig om en melding jeg selv sendte feil en gang i mine unge år. Jeg skulle skrive til en venninne: "Ups, Terje vet". Med navnet Terje i tankene da jeg skulle finne nr til min venninne så ble det heller til at det var Terje som endte med å få meldinga, det gikk på en måte av seg selv at jeg trykte frem hans nr i en fei og trykte send. Det tok vel kun et knapt minutt før jeg fikk svar: "Men Terje tar det ikke så tungt". det må være den absolutt flaueste meldinga jeg har sendt.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:44.