Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hvilken smarttelefon anbefales?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-12-11, 12:51   #1
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Hvilken smarttelefon anbefales?

Du trenger en Iphone. Jeg har forresten ingen problemer med min. Jeg hadde ikke problemer med den forrige heller.

Svar med sitat
Gammel 07-12-11, 12:56   #2
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.

Sir Limpalot sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Du trenger en Iphone. Jeg har forresten ingen problemer med min. Jeg hadde ikke problemer med den forrige heller.

Hvorfor trenger hun en iPhone?
Hvorfor gi oppunder 8K for en telefon?
Hvilke spesielle behov, bortsett fra kulhetsfaktor, er det denne telefonen dekker, som billigere telefoner ikke dekker?
Så vidt jeg kan skjønne selger iPhone hovedsaklig på hype, men opplys meg gjerne.

Gammel 07-12-11, 15:01   #3
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Ja, opplys meg! Jeg må ha noe som er lett å forstå. Jeg vet knapt hva en app er.

Atte, iphone koster "bare" 5000 i applebutikken, uten binding.

Gammel 07-12-11, 15:19   #4
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av MissS, her.

Ja, opplys meg! Jeg må ha noe som er lett å forstå. Jeg vet knapt hva en app er.

Atte, iphone koster "bare" 5000 i applebutikken, uten binding.

Mens jeg bestilte Huawei U8800 nå til 999 kroner fra telenor sin nettbutikk. Riktignok med kontantkort, men jeg regner med at jeg kan sette inn mitt eget simkort i den så lenge jeg har telenor. Jeg har ikke akkurat lyst til å binde meg opp til å bruke kontaktkort i ett år. Det var den billigste måten å kjøpe denne telefonen på og selv om jeg siklet på samsung galaxy S2 syns jeg at det var så stor prisforskjell at jeg gir huawei ett forsøk først.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:39.