Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hvilken smarttelefon anbefales?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-12-11, 20:43   #1
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.

Sir Limpalot sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken smarttelefon anbefales?

Opprinnelig lagt inn av MissS, her.

Hva mener du?

Bare at Apple er best på å skape hype rundt egne produkter.
Jeg synes Iphone er fantastisk overpriset, i forhold til hva den tilbyr, når man sammenligner med en del konkurrenter.
Men saueflokken følger lydig alle pr-stunt fra Apple, hvis Apple sier at man ikke trenger MMS, ja så trenger man vel ikke MMS da!
Men når Apple da, som absolutt siste mobilprodusent i verden, kommer med MMS er det helt fantastisk.

Jeg har en del kompiser som har iPhone, og omkvedet er at bare du jailbreaker den, og gjør sånn og sånn og sånn og sånn, så har du alt det du savner...
Joda, men jeg synes nå det er greit å kunne ha alt UTEN å måtte cracke telefonen og så måtte krangle med Apple fordi de mener garantien ikke gjelder hvis den er jailbreaket.

Når jeg jobber med Apple-produkter tar jeg meg ofte i å savne Microsoft, fordi de er mye mer åpne og mindre proprietære, og da begynner det å bli ille!
Apple er i en klasse for seg når det gjelder å låse folk til egne produkter.

Folk må gjerne kjøpe iPhone, og er de fornøyd med den er det helt flott, men det er det siste jeg kommer til å kjøpe.

Gammel 07-12-11, 00:17   #2
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken smarttelefon anbefales?

Jeg skjønner jo at jeg ikke kan noe om smarttelefoner..

Mener du å si at man ikke kan sende mms med iphone?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:08.