|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#142 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?Vesla fikk biletter til Jul i blåfjell på Folketeatern, så dit skal vi i dag. Veldig firnøyd med den pakken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?I går fikk
![]() |
#144 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?Pjotten: Såpebobler
![]() |
![]() |
#146 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?Ingen unger, ingen pakker. Det var lillebror litt snurt for i går når jeg fortalte, igjen, at når de er til pappan er det ingen pakker på kalenderen. Så neste pakke her er på tirsdag.
![]() |
![]() |
#148 |
Einsam
|
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?
Slik gjorde jeg det også i fjor, da ungene hadde pakkekalender. I år har de kjøpe-kalender, så da fikk de velge om å åpne dagens luke før de dro i går, eller å åpne to i morgen når de kommer hjem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
nygift
|
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?I går var det tatoos til de eldste, og froskus fra jungel hjul til minsten.
![]() |
#151 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?Guttene har hver sin sjokoladekalender, så de har fått en bit hver. Pakkekalenderen var det eldstens tur til å åpne. Han fikk luretriks m. hoppende "kakerlakkegg" og to liksomkakerlakker. Ingen fornuftig gave, men guttungen var strålende fornøyd,og brødrene misunnelige. |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Grubler.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?Her fikk begge to grønt såpeskum til å bruke i badekaret.
![]() |
#155 |
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?Her fikk gutta lego stæsj, snuppa Lille My. Aktivitet var at mellomste fikk bestemme middag og velge et brettspill. Jeg var på julebord i går, så noe enkelt i dag.
![]() |
![]() |
#156 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?Foruten ungene som fikk sjokolade (hos far, har med seg sjokoladekalenderen dit i dag), har mor kost seg med å bygge verksted, pøntehubro, godteskuff og Mixit figurer.
![]() |
#157 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?Godis, men litt kulere godis enn vanligvis om lørdagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?Jeg har fått kalender med en venninne(og jeg lagde til henne og til søsteren min). I første luke var det kalender til å henge gavene på. I pakken med tallet to på var det ett koselig lite skilt om betydningen av vennskap. Dagens pakke inneholdt øyeskygge. Allerede spent på morgendagen!
![]() |
#159 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Nov 2011
![]() |
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?I dag fikk jeg 2 hjerte badekuler |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|