|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#62 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal dere ha 1. juledag?Ribbesausen jeg lag3er er forresten sjysaus.
![]() |
#63 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Hva skal dere ha 1. juledag?
Det blir visst pinnekjøtt i år. Vanligvis har vi både pinnekjøtt og ribbe på julaften, men siden vi bare blir 3 til middag julaften så skal vi bare ha ribbe, og da kommer pinnekjøttet første juledag, trodde mamma.
![]() |
#64 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hva skal dere ha 1. juledag?Hjemme. Vi har "mistet" julaften i siste liten, så da blir det enda en julekveld 1. dag sammen med mine foreldre.
![]() |
#65 |
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ikke hvor, men hva man skal spise |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal dere ha 1. juledag?Kveite, lam eller hvorfor ikke lutefisk. Jeg serverte det til en brite på julebesøk for noen år siden. Det falt i smak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Kakemonster
|
Jeg har googlet intenst for å finne ut hvor Hellstrøm var med det guttekollektivet på St.hanshaugen, for jeg regner med at han ikke dro til et tilfeldig sted. Norfrys heter fiskebutikken, den ligger i Bjerregaardsgate, rett ved Ullevålsveien. Jeg er vant med kveite på 2. juledag, og har tenkt å invitere gjester til det i romjula.
![]() |
#69 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Hva skal dere ha 1. juledag?Man lager selvsagt nok pinnekjøtt til at det blir nok til både julaften og førstedagen.
![]() |
![]() |
#70 |
|
![]() Sv: Hva skal dere ha 1. juledag?Takk, Isola! Må sjekke ut det. Skal vi ha kveite, må det være skikkelig.
![]() |
#71 |
Latsabb
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal dere ha 1. juledag?Vi har alltid svinesteik første juledag. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|