|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalenderAbonnerer, for jeg håper da inderlig at dere legger ut kreasjonene deres her.
![]() |
![]() |
#63 |
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalenderÅ, denne kalenderen hadde jeg SÅ lyst å kjøpe, til oss, fra oss. Men var litt redd for å ikke få gjennomført opplegget, så jeg droppet det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalenderVi har også denne, og minsten falt i staver over limpistolen. Det var kjærlighet ved første blikk. Verksted i morgen.
![]() |
#65 |
This is normal!
|
![]() Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalenderUtrolig bra pøntehubro, Adrienne!
![]() |
![]() |
#66 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalenderLimpistolen var helt genial. Hvorfor har jeg ikke kjøpt sånn før?
![]() |
#67 |
This is normal!
|
![]() Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalenderDen hubroen din har noen imponerende øyenbrynene forresten.
![]() |
![]() |
#70 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalenderHer er vår julepøntehubro på hylla i verkstedet
![]() |
#71 |
This is normal!
|
![]() Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalenderVeldig bra, Tangina!
![]() |
![]() |
#72 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalenderDet har ikke vi, det får vente til helga.
![]() |
#73 |
|
![]() Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalenderSå herlige pøntehubroer. Håper dere fortsetter å legge inn bilder her hver dag, så blir det en koselig adventskalender for meg også!
![]() |
![]() |
#74 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalender
En litt pjuskete variant.
![]() |
#75 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalenderHer er verkstedet ferdig, og husets 18-åring har laget en kjempesøt juleugle - med de tre yngste som ivrige tilskuere. I morgen er det 15-åringens tur til å bygge.
![]() |
#76 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalender
![]() |
#78 |
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalenderPøntehubroen var jo ikke vanskelig å bygge. Også så fin!
![]() |
#79 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalenderNå har jeg ledd så høyt av denne tråden at mannen kom å spurte hva jeg lo av. Da han fikk se hva det var kom det tørt "sånn kalender ønsker jeg meg IKKE!"
![]() |
#80 |
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalenderBilde hav min pøntehubro kommer hvis jeg får liv i Mac-en igjen. Poden har suttet på laderen, og nå funker den ikke.
![]() |
Emneord |
julepakkekalender, julepøntehubro, klassiker-nominert, limpistol, panduro, redd barna, shane |
|
|