Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva var det i kalenderen i dag?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-12-11, 10:16   #11
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva var det i kalenderen i dag?

Å kjøpe 72 pakker blir dyrt og kom til å gjøre meg gal. Så jeg ba et år mamma og svigermor om å hjelpe meg, og det har de fulgt opp noen år, og har vel i år sikra 15-17 dager. Resterende ordner jeg.

I dag fikk storesøster Gomu-viskelær, lillebror fikk en klebrig edderkoppleke som kan klatre på veggen, og minstemor fikk Hello kitty votter og vaskeklut. De andre dagene er det litt leker, litt såpestæsj fra apoteket, tyggispakke og vaskeklut, godterismykker, og en blinkende Hello Kitty tannbørste var det og. Jeg rakk 5,33 pakker på dem hver, og må kjøpe noen flere på lørdag. Synes det er kjempevanskelig, om det ikke bare skal bli godteri. Forsøker å finne noe de både liker, kan trenge og som kan vare litt. Men det blir nok litt godteri innimellom også merker jeg. Jeg la inn truser og sokker et år i pakkene, men det ble litt nedtur. Da er det faktisk bedre med tyggis.

I tillegg sender banken vår ut sjokoladekalender hvert år, så det har de i tillegg.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:11.