Sv: Beinplass i bakovervendt sete?
Opprinnelig lagt inn av Snuppa, her.
Bruk tynne skinnhanser med tynt for når du kjører, da virker fingrene like godt som om du ikke har på hansker. Brukk ullklær på ungene i stede for tjukke bobleklær. F.eks ullfleece fra nøste barn, hjemmestrikket osv. Da vil ungene holde seg varm nok frem til du evt får kledd på de jakker som ligger løst i bilen. Det er ikke værre enn det. sjelden nødvendig å gjøre ting vanskeligere enn de er 
Så flott at du vet hva som skal til for at mine hender skal virke 
Og igjen, hva om jeg ikke virker i det hele tatt? Hva om det er jeg som er årsaken til stoppen? Hva om jeg rett og slett har fått et illebefinnende?
Slått hodet? Havnet i sjokk? Vil tynne skinnhansker med tynt fôr hjelpe meg til å kle på barna da?
Har du vært ute i 37 minus i hjemmestrikkede ullklær?
Problemet er at de fleste aner ikke hva dette dreier seg om, for de kjører i traffikerte strøk, i 20 minus der politi/brann/redning har en respons tid på 2-5 minutter. Vel, vi bor ikke der. Er jeg heldig er det ikke mobildekning, en time til neste bil og 1 mil å gå til nærmeste hus. Det handler om å forholde seg til den virkeligheten man lever i. Hadde jeg bodd i Oslo hadde det virkelig ikke vært et tema. Der kan man jo kjøre bil i bikini hele året for hjelpen er så nærme om noe skulle skje.