Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Hva skal dere ha 1. juledag?

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-11-11, 11:39   #1
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal dere ha 1. juledag?

ribbe er kjempeenkelt, og det har jeg laget lenge før jeg avanserte til å lage pinnekjøtt (som er det jeg spise ri jula, men er jo aldri hjemme da, så jeg slipper å tilerede det)

I min barndom var det pinnekjøtt julaften, ribbe 1. dag. De senere år er det blitt litt forskjellig, siden jeg feirer annethvert år hos svigers, og da avhenger det veldig av om vi spiser middag hos svigerfar 1. eller 2. dag, og litt sånn. Men i år skal vi visst ha...ehh, "koldtbord av varme retter" mener jeg mamma sa... Vi skal, tradisjonen tro, spise hos ei tante av meg. Dengang det var 4 voksne og 4 barn ble det servert ribbe, og ingen problem. Nå har det seg slik at de 4 "barna" har med seg hver sin partner, og totalt 5 barn, så det er ikke egentlig helt plass rundt spisebordet... (eller, altså, det var det knapt før vi begynte å få barn heller)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:42.