Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva gir dere til partner/mann til jul?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-11-11, 21:12   #21
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gir dere til partner/mann til jul?

Jeg har planer om å kjøpe overnatting på Britannia (og dermed tilgang på SPA-avdelingen - den er flott), samt spandere middag for to. Og så krysser jeg fingrene for at denne andre blir meg.

Ellers vet jeg at han mest av alt ønsker seg en DAC (skrives det sånn?), dvs en dings som på mystisk vis transformerer digital lyd (f.eks fra iPhon) slik at kvaliteten blir bedr enn fra CD når det spilles på stereoanlegget. Trådløst, tror jeg. Og visstnok en del fiffige finesser. Men den DACen han ønsker seg koster ganske mange tusen, og mer enn jeg har tenkt å kjøpe for. Og for øvrig har jeg en sterk mistanke om at han er for utålmodig til at han greier å vente til den 24. uansett. De siste dagene har det nemlig kommet små drypp om denne DACen, og han har samtidig lagt inn "Jeg liker å tenke langsiktig når det gjelder sånt. Kjøper jeg denne har jeg utstyr i tiår". Det aner meg at noe er på gang.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-11, 21:14   #22
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

Springsteen kommer til byn så jeg håper å få tak i billetter og presentere det som gaven!

Det har jeg lyst til også.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-11, 21:17   #23
mylady
Aktiv

mylady sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
mylady er litt kul
Standard

Jeg hadde virkelig ikke peiling på hva jeg skulle handle, men da jeg foreslo at kanskje han kunne tenkt seg Iphone, så var han veldig enig. Heldigvis!

I løpe av årene har han fått en god del klær, mp3.spiller, headsett, hansker, sko, belter, kaffemaskin, bøker, billetter til RBK-kamper, lue, skjerf, nytt batteri til klokken og glass (han vil ikke ha ei ny klokke), det er det jeg kommer på i farten.

Gammel 24-11-11, 21:17   #24
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Vi har ikke så god rå i år, dessuten hadde han bursdag i november så er ikke synd i han Men tenkte å kjøpe han års abb på pondus
Og så kjøper vi hver år pondus bordkalender til han som han kan ha på kontoret

Gammel 24-11-11, 21:17   #25
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

I julestrømpa i år er det shurikens i gummi, japansk godteri, space putty, en addict-a-ball oooooooog, tamtarratam, en ekstra sovedag.
Og nerderelaterte lovenotes.

Gammel 24-11-11, 21:17   #26
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Minerva, her.

Ah, flott gave. Når blir billettene lagt ut, vet du det?

Onsdag!

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-11, 21:20   #27
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gir dere til partner/ mann til jul?

Han får en slik. Den har jeg jaktet på til ham i over ti år, så det vil nok slå an. :gleder meg til julaften:

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-11, 21:23   #28
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Gammel 24-11-11, 21:32   #29
Kims
Aktiv

Kims sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sør-Trøndelag
Kims er litt kulKims er litt kulKims er litt kul
Standard

Mannen min ønsker seg pulsklokke og skal få det.

Gammel 24-11-11, 22:00   #30
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I år blir det ny ullongs og det er det.
Vi skal male og tapetsere i gangen og hallen og installere nyinnkjøpt varmepumpe, og da blir det ikke penger til noe mer.

Gammel 24-11-11, 22:04   #31
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Fåglarna vet.. Men vi lager pakkekalender til hverandre, og den tar som regel helt av. Tidligere år har det vært julegaven.

Gammel 24-11-11, 22:09   #32
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Så god fantasi dere har!
Og så heldige dere er dere som har musikkinteresserte menn! Eller nerdete menn.

Gammel 24-11-11, 22:11   #33
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Nerder.
De er de beste.

ÅH! Jeg må jo kjøpe lego til han, hallo. Det hadde jeg nesten glemt.

Gammel 24-11-11, 22:35   #34
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kitty Bastard, her.

Nerder.
De er de beste.

Så absolutt!

Gammel 24-11-11, 22:44   #35
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Blu-Ray-spiller
Hørselsvern m/radio og mp3-uttak
Hodejegerne DVD
Harry Potter og Dødstalismanen 2

Han får visst alt han ønsker seg i år, for jeg har litt koll på hva resten av familien har kjøpt også.

Gammel 24-11-11, 22:47   #36
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Epletv.

Gammel 24-11-11, 22:48   #37
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sesongkort på fotballstadion her i byen.

Gammel 24-11-11, 22:52   #38
Slettet bruker
Passiv

Standard

Vi har blitt enige om å prioritere gaver til barna i år, men han skal nok få en flaske fin whisky likevel, tenker jeg.

Svar med sitat
Gammel 24-11-11, 22:56   #39
Trultesnippen
Fersk trulte

Trultesnippen sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Trondheim
Trultesnippen er litt kul
Standard

Hadde julaften vært i dag hadde han fått en lort med rødt snøre på.

Men i og med at julaften ikke er i dag, så er planen at han skal få en liten oppdatering av garderoben (bukse, genser, to t-skjorter, skjorte, slips, sokker, boksere og et kult belte).
Er han litt snill fram mot jul, slenger nissen kanskje med en dvd-boks han ønsker seg også.

Gammel 24-11-11, 23:02   #40
Effie
wizzzard

Effie sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Effie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populær
Standard

Her blir det kanskje iPad til husets herre, me får sjå.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:37.