Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva ønsker du deg til jul?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-11-11, 23:57   #21
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Treningstøy. Ytterst til innerst. Topp til tå!
Epilator.
Klær.
Støvletter.
Dig. kamera.

Snille barn?

Gammel 21-11-11, 23:59   #22
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Ny brødrister
Nytt vaffeljern
Nytt strykejern (selv om det gamle hjelper til at jeg slipper å stryke så ofte )
iPad
Bøker
Julekjole (bruker den samme hvert år,fordi ungene forlanger det )
Kjøkkenmaskin-gjerne den nye Kenwooden som kan "alt",tror den heter Cooking Chef eller noe sånt. (Koster bare fra 10-13000 )
Og så ønsker jeg meg noen nye gensere,og da var vel det omtrent alt.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-11, 00:02   #23
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stine-mor, her.

Snille barn?

Det ønsker pappaen min seg også.

Han har ønsket seg det i alle år, og har visst ikke fått det enda. Yngste er 27 år.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-11, 00:02   #24
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nye øredobber fordi jeg nylig mistet en av favorittene mine.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-11, 00:02   #25
Slettet bruker
Passiv

Standard

Moods of Norway vaffeljern. Den lager traktorvafler.

Svar med sitat
Gammel 22-11-11, 00:03   #26
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Vaskehjelp
Bidrag til ny pc før denne tar kvelden for godt
Bidrag til nespresso maskin
Gensere
Siste boken av Liza Marklund

Gammel 22-11-11, 00:03   #27
Slettet bruker
Passiv

Standard

Hvorfor ønsker nesten alle seg vaffeljern? Holder vi på å bli voksne?

Svar med sitat
Gammel 22-11-11, 00:05   #28
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Jeg ønsker meg bare fred! I stua mi....

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-11, 00:07   #29
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Moods of Norway vaffeljern. Den lager traktorvafler.

De har dessverre blitt trukket tilbake fra markedet,leste jeg her om dagen,fordi noen av de hadde smeltet og tatt fyr. Så,det får man nok ikke kjøpt lenger.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-11, 00:56   #30
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Mario Kart 7 til 3DS
Luigis Mansion 2 til Wii
Spark, med barnesete på
En diger pose smågodt!
Badebørste
Sokker med ullsåle av merket "Labben"
Bok om hvordan man lager små perledyr, og utstyret man trenger

:barnslig:

Gammel 22-11-11, 01:11   #31
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

I år har jeg bare ting til meg selv på ønskelista. Jeg har ikke lyst til å skrive opp praktiske ting til huset i år.

Ulljakke, ullsokker, bodylotion, vinterstøvletter, sjal, god te, en god balsamico (det er jo dyyyrt) en stor tekopp, termokopp.

Gammel 22-11-11, 01:15   #32
Jessica
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Vaskehjelp og en kokk når jeg ikke makter så mye.

Ellers ønsker jeg en rolig jul hvor jeg er i god form og at vi er samlet igjen. De to eldste flyttet ut i høst.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-11, 01:23   #33
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Polaroidkamera og filmer til.
iPad
Klokke
Kitchen Aid med kjøttkvern, pølsemaker og ismaskin :beskjeden:
Pengebok fra Mulberry som matcher vesken min
Kokebøker/lærebøker i kokkelering blandt annet iskremboka til Hellstrøm x 2 og Larousse gastronomique
Flere deler av "Ego" fra Iittala.
Sofa fra Muuto
Pynteputer til sofaen fra Hay
Skjenk fra Muuto

Sist redigert av Vianne Rocher : 22-11-11 kl 01:57.
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-11, 02:25   #34
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Janome Coverpro
Ullundertøy
Arne og Carlos strikkebok
Sysaker

Har flere ting, men det er sånnere altfor dyre ting...

Gammel 22-11-11, 06:42   #35
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Kindle touch
Nye skisko
En lang, fin duk
Mummikopper
En varm og fin lue
Lotion and potion og fine skjerf og sånn

Gammel 22-11-11, 07:51   #36
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Ull! Undertøy, votter, lue og sokker. Gjerne hjemmestrikket (minus undertøyet), siden jeg ikke strikker noe som helst selv.

Og så ønsker jeg meg en julekrybbe fra Alessi, men den synes "alle" er så schtøgg at de nekter å kjøpe den til meg. Jeg er litt fornærmet, og det havner muligens en presang under treet merket til meg fra meg, og jeg skal i så fall ha den stående fremme hele året!

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-11, 10:30   #37
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Ull og disse:

Gammel 22-11-11, 10:35   #38
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min kamp 6
Andre bøker
Hverdagskjoler
iPad
Roligere tider

Gammel 22-11-11, 11:08   #39
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Tilskudd til Kenwood Major
Skipakke
Skalljakke
Parfyme
Bodylotion og badeskum/olje
Skjerf
Sjokolade

Og hvis julenissen vinner i Lotto så ønsker jeg meg PH-lampe og Pinocchio-teppe fra Hay

Gammel 22-11-11, 11:16   #40
Veslemøya
Bør lage seg en tittel selv

Veslemøya sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Veslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Hvorfor ønsker nesten alle seg vaffeljern? Holder vi på å bli voksne?

Voksen og voksen. Jeg er mer overrasket over at det er så mange som ikke har vaffeljern. Jeg ønsker meg nemmelig vaffeljern fordi sønnen min på 7 sier at vi er de eneste på hele skolen hans som ikke har vaffeljern.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:12.