Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Julegave til jenter på 14 og 17

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-11-11, 00:51   #21
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Julegave til jenter på 14 og 17

Opprinnelig lagt inn av Isbjørn, her.

Biff, ja, ho ho.

Jeg synes det er så varmt med sånt rundt halsen, koker ihjel.

Det skjerfet, altså, ho ho.

Gammel 19-11-11, 00:54   #22
Svampe
Superduperaktiv

Svampe sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Svampe er litt kulSvampe er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Det gjør jeg ikke, nei.

De har fått Twilight bøker før. Kanskje filmene hadde vært noe, om jeg får tak i dem?

Twilight, New Moon og Eclipse er kommet i samleboks.

Svampe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-11, 13:13   #23
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Lotion med glitter var visst en fabelaktig gave til en 16-åring fikk vi høre.
Men tenåringer i dag er virkelig vanskelige å handle til syns jeg.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-11, 13:29   #24
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjøp en skikkelig god sminkekost, en liten øyenskygge fra Mac, en god lipgloss e.l.
Jenter i den alderen elsker å få noe ordentlig sminke er i alle fall min erfaring.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-11, 14:05   #25
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Mange gode forslag her. Min tenåring ville blitt veldig glad for et slikt skjerf som er vist bilde av her, ho har ganske mange, men kan tydeligvis ikke få mange nok. Varme strømpebukser til å ha under lange gensere er også populært her om dagen. En god mascara vil hun gjerne ha,men det koster mye å kjøpe selv. Ansiktsmasker elsker hun og Eos lip balm er veldig populært. Libalmen får du kjøpt på Vita, koster 79 for en og du får også 3 pakning for 149 nå.

Gammel 19-11-11, 15:27   #26
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Niesa mi på 14 og guddatteren min på 16 skal få gavekort fra spend on.

Gammel 19-11-11, 22:23   #27
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Endte opp med å sende sms til moren og høre hva de ønsker seg. Sminke, klær, nattøy og treningstøy. Så da finner jeg nok noe greit til slutt når jeg bare får tid.

Gammel 19-11-11, 22:33   #28
Veslemøya

Veslemøya sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Veslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populær
Standard

Min 14 år gamle niese ønsker seg klær fra Gina tricot, et sett med lipgloss, neglelakk i forskjellige farger, stor blå pengepung, gavekort og et eller annet blad( Topp eller Mag eller noe).

Gammel 19-11-11, 23:17   #29
millact

millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Kjøp en skikkelig god sminkekost, en liten øyenskygge fra Mac, en god lipgloss e.l.
Jenter i den alderen elsker å få noe ordentlig sminke er i alle fall min erfaring.

Får man tak i det i Norge? Eller er nettet bedre?

Gammel 19-11-11, 23:21   #30
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Får man tak i det i Norge? Eller er nettet bedre?

Jeg er ikke veldig venn med nettshopping og får det jeg trenger i Norge. Body Shop har bra koster, og Mac har utsalg i Oslo.
Lancome sine Juicy Tubes Lipglosser er foretrukket hos tenåringen her.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-11, 23:41   #31
millact

Standard

Skulle kjøpt Mac da jeg var i London for halvannen uke siden, sukk.
Får gå innom Body Shop og kikke litt tenker jeg.
Takk for tips!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:22.