|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
| Se resultatene: Spiser dere grøt til middag? | |||
| Ja, stort sett hver uke |
|
23 | 12,11% |
| Det skjer |
|
74 | 38,95% |
| Meget sjelden |
|
61 | 32,11% |
| Aldri |
|
31 | 16,32% |
| Dustepoll! |
|
1 | 0,53% |
| Deltakere: 190. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spiser dere grøt til middag?
Samme her
|
|
|
#42 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Spiser dere grøt til middag?Det hender vi har risengrynsgrøt til middag, men ikke regelmessig.
|
|
|
#43 |
|
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spiser dere grøt til middag?Det hender vi har risgrøt til middag, men det er ikke ofte.
Sist redigert av Grøten : 16-11-11 kl 13:56. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
Javeeel? Hm. Kanskje du burde skifte brukernavn snart da?
|
|
|
#45 |
|
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
|
|
|
|
#46 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Spiser dere grøt til middag?Havregrøt er hyppig måltid hos barna, men fortrinnsvis til frokost eller kvelds. Det hender imidlertid at det blir kvelds-når-vi-ikke-rakk-middag også.
|
|
|
#47 |
|
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Sv: Spiser dere grøt til middag?Det hender vi har risengrynsgrøt eller rømmegrøt til middag på lørdag. Men da har vi som regel noe mettende snacks senere på kvelden. Ikke full middag, dog.
|
|
|
#48 |
|
Skal rømme
|
Sv: Spiser dere grøt til middag?Vi har det stort sett hver lørdag som en litt sen lunsj siden ungene elsker det og så spiser vi voksne pizza eller noe annet til kvelden igjen.
|
|
|
#49 |
|
Fortynnet
|
Sv: Spiser dere grøt til middag?Svært sjelden. Kanskje 2-3 ganger i året, mest som lørdagslunsj i førjulstiden kanskje. Det er jo ikke egentlig noen middag, man blir veldig fort mett og deretter kjempesulten etter kort tid. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Sv: Spiser dere grøt til middag?Havregrøt er frokost eller kveldsmat. Risengrynsgrøt eller rømmegrøt er grøtmåltid, rett og slett. Hverken lunsj eller middag. Spises tidligere enn middag, men senere enn lunsj. etterfølger vanligvis sen og litt stor frokost, og etterfølges av et middagsliknende måltid som er litt mindre og litt senere enn vanlig middag.
|
|
|
#51 |
|
Kakemonster
|
Sv: Spiser dere grøt til middag?Det tror jeg aldri vi har hatt. Lørdagsgrøt har jeg ikke noe forhold til, og jeg tror ikke mannen har det heller, han har ihvertfall ikke sagt noe om det. Jeg er ikke glad i grøt, og er egentlig ikke noen fan av riskrem heller..
|
|
|
|
#52 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Spiser dere grøt til middag?Jeg kan ikke fordra grøt, i noen form eller av noen smak - jeg klarer ikke presse ned mer enn ei skje eller to for høffelighets skyld. Av den grunn spiser vi ytterst sjeldent grøt til middag. Eller rettere - "vi" spiser aldri grøt til middag, men om jeg er borte en dag, hender det gubben og guttungen lager seg risgrøt, for det er de to glad i.
|
|
|
#54 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spiser dere grøt til middag?Jeg er oppvokst med risengrynsgrøt på lørdager, men det er ikke noe jeg har fortsatt med. Nå har vi grøt til middag max ti ganger i året kan jeg tenke meg. Helst med spekemat til. |
|
|
|
|
|
#56 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spiser dere grøt til middag?Det hender vi har grøt på lørdagene. Da har vi som regel spekemat eller annen salt kjøttmat til. Dessuten spiser vi som regel noe middagsaktig til kvelds, siden man blir så fort sulten igjen etter risgrøt. |
|
|
|
|
|
#57 |
|
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
Sv: Spiser dere grøt til middag?Det skjer, ikke hver uke, men kanskje rundt 1 gang i måneden ca. Jeg er vant med grøt hver lørdag, så jeg liker det veldig godt - bedre enn resten av familien |
|
|
|
|
|
#59 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Spiser dere grøt til middag?Mannen liker ikke grøt, per definisjon og to av ungene tåler ikke risengrynsgrøt (eller de tåler ikke melk, og jeg ikke bare ikke prøve lage risengrynsgrøt med havremelk eller rismelk eller sånt.), så risengrynsgrøt har vi aldri. Jeg lager meg en sjelden gang rømmegrøt når jeg er alene hjemme. |
|
|
|
![]() |
|
|