Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Om å ha barn med mange forskjellige

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-03-07, 10:43   #11
Pastill
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Om å ha barn med mange forskjellige

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.

Vel, jeg tror det er mindre akseptert å ha barn med flere menn enn barn med flere kvinner.

Jeg vil ikke tallfeste det, men jeg innrømmer at jeg også tenker at det å få barn med flere menn (mer enn 2), unektelig er komplisert, uten at jeg skal si noe om årsakene til at man velger det.

Jeg er enig. JEG tror ikke jeg ville det. Det er ikke noe man ønsker seg.
Men man vet jo aldri... Hva om man har to, er alene med de... så dukker HAN opp og er barnløs.... Man kan ikke bare bli hos mann nummer to fordi man føler man må, eller bestemme seg for å IKKE like fler menn.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:51.