14-11-11, 22:25
|
|
|
Introvert textrovert
Medlem siden: Sep 2006
|
Sv: Deaktivering av Facebook-konto?
Jeg fant, jeg fant!
Sitat:
Hvordan sletter jeg kontoen min permanent?
Hvis du deaktiverer kontoen din fra siden Kontoinnstillinger, forsvinner profilen (tidslinjen) din og all informasjonen som er knyttet til den, fra Facebook-tjenesten umiddelbart. Personer på Facebook vil ikke kunne søke etter deg eller vise informasjonen din.
I tilfelle du vil komme tilbake til Facebook senere, lagrer vi informasjonen på profilen (tidslinjen) din (venner, bilder, interesser osv.), slik at brukerkontoen din vil se akkurat lik ut som da du forlot oss. Mange deaktiverer brukerkontoene sine av midlertidige årsaker og forventer at profilen (tidslinjen) deres skal være der når de returnerer til tjenesten.
Hvis du ikke tror du kommer til å bruke Facebook igjen og ønsker å slette brukerkontoen din, må du huske at du ikke vil kunne gjenaktivere brukerkontoen din eller gjenfinne noe som helst av innholdet eller informasjonen du har lagt til. Hvis du vil slette brukerkontoen din permanent uten å beholde muligheten til å gjenopprette den, kan du logge deg inn på brukerkontoen og sende inn forespørsel om dette her.
|
|