|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#161 |
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: LilleLeo syr barneklær, voksenkjoler, vognposer etc.Fantastisk uglekjole. |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: LilleLeo syr barneklær, voksenkjoler, vognposer etc.Den var herlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: LilleLeo syr barneklær, voksenkjoler, vognposer etc.Tusen takk dere!
![]() |
#166 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: LilleLeo syr barneklær, voksenkjoler, vognposer etc.Jeg har sydd brudekjole. Jeg legger bare inn et par bilder, resten er på bloggen.
![]() |
#167 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: LilleLeo syr barneklær, voksenkjoler, vognposer etc.Wow, det får man si - FLINK!!! Heldig brud; veldig søt og romantisk kjole!
![]() |
#170 |
Fersk trulte
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Trondheim
![]() |
![]() Sv: LilleLeo syr barneklær, voksenkjoler, vognposer etc.For en nydelig brudekjole.
![]() |
#171 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: LilleLeo syr barneklær, voksenkjoler, vognposer etc.
Takk for det.
![]() |
#173 |
koko
|
![]() Sv: LilleLeo syr barneklær, voksenkjoler, vognposer etc.Smeis! Det er ikke bare snakk om fine klær, men applikasjonene har jo helt herlige uttrykk. Personlighet i hvert plagg vil jeg si.
![]() |
#174 |
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: LilleLeo syr barneklær, voksenkjoler, vognposer etc.Det er lov å være stolt, for ett arbeid du har gjort. Brudekjolen ble kjempefin. Passet bruden veldig godt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: LilleLeo syr barneklær, voksenkjoler, vognposer etc.Du lager så utrolig mye fint.
![]() |
#176 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: LilleLeo syr barneklær, voksenkjoler, vognposer etc.Marie, datteren til en kollega, ble nylig to år, og i den anledning ønsket kollegaen min at hun skulle få en LilleLeo-kjole. Jeg rakk å bli ferdig et par dager før vi skulle reise til Krakow, og før Marie sin bursdag.
![]() |
|
|