|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#581 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereI går tok vi søskenbilder, så det skal bli julegaver til besteforeldre og oldeforeldre.
![]() |
![]() |
#582 |
|
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereJuleantrekk ja. Takken være Snuppa så har Storebror dress + finbukse på vei i posten. Og han har en mariusvest som er strikket. Så han trenger en hvit bomullsgenser og en skjorte.
![]() |
![]() |
#583 |
|
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereDa har jeg bestilt julekjole + tilbehør til Lillesøster, skjorte + en litt finere genser til Storebror og flanellspysjamaser som de skal få på kvelden lille julaften.
![]() |
![]() |
#584 |
|
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereI dag er jeg i farta.
![]() |
![]() |
#585 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Juleplanleggere foren dere
Jeg vet
![]() |
#586 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereJeg må sette meg ned og se over tingene til kalenderen. Nå tror jeg at det begynner å fylles opp nemlig. Fått god hjelp av mamma.
![]() |
![]() |
#587 |
|
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereJeg føler egentlig at jeg er litt midt i mellom denne og julesinketråden, men jeg gleder meg så intenst til første jul med barn i huset at jeg kjenner at jeg vil få fart på planene! Så da henger jeg her og blir inspirert. Vi har julekortene i hus, og gaver klare til i hvert fall noen i familien. Jeg satser knallhardt på nettshopping i år, så jeg kommer til å bestille en del i løpet av de nærmeste dagene, tenker jeg. Og så skal vi ha romjul hjemme i år! Kun reise en times tid på julaften, overnatte og så komme hjem igjen 1. juledag. Det har jeg aldrialdri gjort før, så det blir herlig!
![]() |
#590 |
|
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereEt slikt kjøpte jeg til madammen fra ungene for noen år siden.
![]() |
![]() |
#591 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Å, ja!
![]() |
#592 |
...
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereDa har jeg hatt farsdagsbesøk av mine foreldre, og de hadde med 5 adventskalenderpakker til hver av ungene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#593 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereAv antrekk til julaften er det vel bare jeg som mangler noe. Jeg synes jeg fortjerner en ny kjole i år, jeg har brukt de samme to om og om igjen de siste årene (en som passer som gravid, og en som slett ikke passet som gravid)
![]() |
#594 |
nju nja njo
|
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereSå flinke dere er altså, jeg merker at jeg blir inspirert til å få fortgang i ting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#595 |
maler
|
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereDere som gir kalendere og bilder i julegave, er det da Gaven eller gir dere en annen gave i tillegg?
![]() |
#596 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereKalendere til besteforeldre har vært tilleggsgave hos oss (eller gave fra barnebarna). I år får besteforeldre fotografbilde av årets konfirmant, det blir Gaven, for det er dyrt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#597 |
Lykkelig 3barnsmor:)
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() |
En kurv med f.eks fotobok, snop, vin, julekaker, lys, blomst osv. Regner med de har alt og ikke ønsker seg noe
![]() |
#598 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereKjøpt en julegave til vesla!
![]() |
#600 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereJulekort er nå bestilt, halv pris hos www.elitefoto.no
![]() |
|
|