|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#562 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereHmmm, bør sette meg ned å finne bildene som skal på kalenderene vi skal gi bort.
![]() |
![]() |
#563 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereJeg må se å få tatt bilde til julekort, samt hele jobben med å lage kalendere. Det tar litt tid siden jeg klipper den sammen som en fotobok og justerer antall bilder og bakgrunner og alt selv. I alle fall for meg som ikke er så dreven på det. Men det er moro ha ha alle kalenderene for de siste 9 årene. Blir som en liten fotobok for hvert år. Bildene på januar er bestandig fra januar året før og sånn og sånn fortsetter det utover. Besteforeldre får også denne samme kalenderen som vi lager til oss selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#565 |
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereDe likte jeg Nessie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#566 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereJeg har vært i London på jobb, men rakk nå å få kjøpt et par julegaver og julekjole til eldste.
![]() |
#567 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereJeg er usikker på om jeg skal kjøpe noe juleantrekk til snuppa. Hun har i grunn nok kjoler
![]() |
#568 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereOg akkurat NÅ er mannen og barna oppi skogen for å "merke" et tre som vi skal ha som juletre.
![]() |
#569 |
Lykkelig 3barnsmor:)
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereJeg henta 40 julekort på posten her om dagen. Tenkte å begynne å skrive på de idag (bilde i mappe)
![]() |
#570 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereJuleantrekk til de tre yngste i boks, 15-åringen skal få ny dress men det skal mannen min fikse sammen med ham. Julekortene er i boks, skal bare sendes ut.
![]() |
#571 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereJeg er sjokkert over deg nessie. Juletre overlater man da ikke til andre. Det er viktigere å få et perfekt juletre enn å ha myk fødsel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#573 |
maler
|
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereJeg har forsømt julekalenderopplegget. Jeg håper det finnes noen kalendere igjen et eller annet sted.
![]() |
#574 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereHah! Juleantrekk til ungene er i boks! Jeg visste at jeg hadde koll på noe! Vi har nemlig nylig vært i bryllup. Dessuten har jentungen en zillion kjoler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#576 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereJuleantrekk til ungene: Check |
![]() |
![]() |
![]() |
#577 |
maler
|
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereHvis noen kan si meg hva svigers skal få til jul, så blir jeg lykkelig.
![]() |
#578 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereJeg skal lage fotobok (det er jeg forøvrig også nesten ferdig med, må bare legge inn bildene som tas fra nå til midt i desember) også har jeg kjøpt litt gaver på www.epla.no til slekta. Blant annet får noen et helt nydelig trykk. En annen som liker å strikke får maskemarkører og omgangsteller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#579 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereTakket være tråder som denne, er kalenderpakkene ferdig innpakket. |
![]() |
![]() |
![]() |
#580 |
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereHar startet på kalendergavene, skal ta bilde til julekort idag, har fått kjøpt inn 5 gaver. Holder på å pusser opp kjøkken i tillegg, så jeg har prioritert det, pleier normalt å være ferdig til nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|