Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juleplanleggere foren dere

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-11-11, 12:04   #561
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

1 liten gave igjen å kjøpe.
Kalendergaver er jeg helt ferdig med.
Kalendergavene er pakket inn å klare til å henges opp, de fleste julegavene er også pakket inn.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 13:05   #562
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Hmmm, bør sette meg ned å finne bildene som skal på kalenderene vi skal gi bort.
I dag kom julekortene og jeg er så spent på hvordan de ser ut

Gammel 10-11-11, 14:08   #563
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg må se å få tatt bilde til julekort, samt hele jobben med å lage kalendere. Det tar litt tid siden jeg klipper den sammen som en fotobok og justerer antall bilder og bakgrunner og alt selv. I alle fall for meg som ikke er så dreven på det. Men det er moro ha ha alle kalenderene for de siste 9 årene. Blir som en liten fotobok for hvert år. Bildene på januar er bestandig fra januar året før og sånn og sånn fortsetter det utover. Besteforeldre får også denne samme kalenderen som vi lager til oss selv.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-11, 09:40   #564
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her er det noen gavetips til besteforeldre/tanter/onkler etc.

Feks disse krusene:

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-11, 21:00   #565
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

De likte jeg Nessie.

Fotoknudsen derimot, liker jeg ikke. De er ikke i nærheten av å klare å holde leveringstidene sine.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-11, 21:02   #566
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har vært i London på jobb, men rakk nå å få kjøpt et par julegaver og julekjole til eldste.

Gammel 12-11-11, 14:19   #567
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er usikker på om jeg skal kjøpe noe juleantrekk til snuppa. Hun har i grunn nok kjoler Får se om jeg finner en ok en på HM eller noe.

Gammel 12-11-11, 14:21   #568
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Og akkurat NÅ er mannen og barna oppi skogen for å "merke" et tre som vi skal ha som juletre.
I fjor fikk vi ikke henta juletreet i skogen til familien min pga -20 grader og tonnevis med snø. Så nå skal vi merke et som vi vet er fint, og så henter vi det bitte lille juleaften

Gammel 12-11-11, 14:54   #569
Snø
Lykkelig 3barnsmor:)

Snø sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
Snø er populærSnø er populærSnø er populærSnø er populær
Standard

Jeg henta 40 julekort på posten her om dagen. Tenkte å begynne å skrive på de idag (bilde i mappe)

It's not really my problem if they think I'm weird.
Sid Vicious
Snø er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-11, 20:36   #570
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Juleantrekk til de tre yngste i boks, 15-åringen skal få ny dress men det skal mannen min fikse sammen med ham. Julekortene er i boks, skal bare sendes ut.
Julekalendre i boks.

Julegaver - vel der har jeg kommet sørgelig kort, har ordnet og levert en gave i dag (til en tante som var på besøk og som vi ikke kommer til å se igjen før til sommer'n) og skal levere til en venninne som kommer på besøk i morgen.
Flere gaver har jeg ikke i boks men det kommer.

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-11, 22:16   #571
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg er sjokkert over deg nessie. Juletre overlater man da ikke til andre. Det er viktigere å få et perfekt juletre enn å ha myk fødsel.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-11, 23:17   #572
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Når er som regel siste frist å bestille julekalendere?

Gammel 12-11-11, 23:17   #573
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har forsømt julekalenderopplegget. Jeg håper det finnes noen kalendere igjen et eller annet sted.

Gammel 12-11-11, 23:21   #574
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hah! Juleantrekk til ungene er i boks! Jeg visste at jeg hadde koll på noe! Vi har nemlig nylig vært i bryllup. Dessuten har jentungen en zillion kjoler.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-11, 23:44   #575
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har bestilt julekort! Ca halvparten av kalendergavene er også handlet inn. Foreløpig går det i sokker, scrappeting og greier fra Glitter.

Gammel 12-11-11, 23:57   #576
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Juleantrekk til ungene: Check
Den årlige husvaskryddingogkastingen: Påbegynt
Adventskalender: Check - bare innpakking av lillesøsters igjen
Julekort: Check - må bare plukkes opp på Elkjøp
Julegavelaging med ungene: Godt i gang
Juleforestillinger: Bestilt og billetter hentet.
Julegaveinnkjøp: Godt i gang
Planer for hva som skal gjøres frem mot julaften: Full kontroll
Harry Potter komplett special edition Blu-Ray på vei til min postkasse for den ultimate adventsstemning: Check

Nevnte jeg at dette er en av mine favorittårstider?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-11, 00:54   #577
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis noen kan si meg hva svigers skal få til jul, så blir jeg lykkelig.

Ellers er jeg ferdig med alle julegaver unntatt til mannen. Men jeg vet hva jeg skal kjøpe til han. Må bare vente til litt tettere innpå så han ikke kommer over den ved en tilfeldighet.

Gammel 13-11-11, 00:58   #578
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg skal lage fotobok (det er jeg forøvrig også nesten ferdig med, må bare legge inn bildene som tas fra nå til midt i desember) også har jeg kjøpt litt gaver på www.epla.no til slekta. Blant annet får noen et helt nydelig trykk. En annen som liker å strikke får maskemarkører og omgangsteller.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-11, 06:35   #579
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Takket være tråder som denne, er kalenderpakkene ferdig innpakket.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-11, 07:29   #580
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har startet på kalendergavene, skal ta bilde til julekort idag, har fått kjøpt inn 5 gaver. Holder på å pusser opp kjøkken i tillegg, så jeg har prioritert det, pleier normalt å være ferdig til nå.

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:03.