Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Er du hissig i trafikken?

Autofil Bilsnakk.

Se resultatene: På en skala fra 1-5; hvor hissig er du i trafikken
Jeg er superrolig og tålmodig 8 8,16%
Jeg er stort sett tålmodig, men innser at det finnes de som er enda mer tålmodig 20 20,41%
Tja. Det finnes nok av idjåtter i trafikken, men det går greit 36 36,73%
Jeg finnes ikke tålmodig, men kjører likevel ordentlig 28 28,57%
6 6,12%
Deltakere: 98. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-11-11, 13:30   #16
Didjeridust
Forelska

Didjeridust sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sandnes
Blogginnlegg: 17
Didjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er du hissig i trafikken?

Trur eg stort sett er ein roleg, avbalansert og dynamisk sjåfør og brukar stort sett tuta til å åtvara om folk gjer noko himmelropande hasardiøst som t.d. å skifta felt utan å sjekka dødsone og andre fårlege situasjonar - stort sett altså - kan nok slenga frå meg eit "Bært" om nokon køyrer totalt idiotisk og kan innimellom koma med utbrudd som "Iddiot!", "Nek!", "Men i H....te, då!" og liknande og så la det vera med det - trur ein er best sjåfør med jamnt blodtrykk og hjarterytme.

Men det kan gå ein f**n i meg om eg ligg i venstre fil i jamn flyt med trafikken og det kjem tullingar, og eg skal ikkje seia noko om bilmerke her no, opp i bakenden og blinkar med lysa og viftar med hender for at eg skal flytta meg slik at dei kan gjenta rutina på neste bil att - ikkje pokker om eg flyttar meg!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:12.