Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hyggelige butikker i Oslo

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-11-11, 19:11   #1
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hyggelige butikker i Oslo

Vi skal til Oslo i helgen og storesøster (på 10) har lyst til å gå i butikker.

Jeg tenker meg at det kunne være hyggelig om vi kunne finne noen lekebutikker som ikke er deler av kjeder og som selger litt "andre" ting, og kanskje butikker med brukte barne/ungdomsklær?

Uten å være veldig kjent i Oslo så tenker jeg på Grünerløkka da, men er jeg helt på bærtur og vil dere anbefale meg noe annet?

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-11, 19:15   #2
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hyggelige butikker i Oslo

Dere finner en del på Løkka, ja. Det er en butikk som heter Barnehuset ganske langt nede mot Nybrua, men jeg har ikke vært inne, så det er mulig den er for barnslig for dine jenter. Det er også en god del vintagebutikker i området. Ellers er Sprell sine butikker ganske fine for leker, men muligens også for barnslig. Riktige Leker i Vika er veldig fin da, masse rart å se på for store og små.

Gammel 09-11-11, 19:51   #3
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Barnehuset er nok mest for de mindre, ja. Skaperverket pleier å ha mye morsomt, og det kommer og går butikker på Løkka hele tiden. Riktige Leker er knallfin, der bør dere absolutt gå innom.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 20:06   #4
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk for hjelpen. Da prøver vi oss på Grünerløkka.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 21:05   #5
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Riktige Leker i Vikaterrassen er uavhengig lekebutikk. Standard ved Steen & Strøm har utklednings artikkler. Ting ved Stortinget har leker og interiør litt utenom det vanlige. Steen & Strøm har veldig stor lekebutikk, men det er nok BR.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:02.