Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har dere glemt på taket av bilen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-11-11, 19:51   #21
vixen
Bør lage seg en tittel selv

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har dere glemt på taket av bilen?

Ler høyt av Inagh!

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-11, 19:53   #22
Sola

Sola sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

2 ganger på 2 dager la jeg fra meg ting på taket. Er ikke noen veske-person så når det er sommer sliter jeg litt. Kortholderen med bl.a. 2 stk visakort og pacemakerbevis lå på taket frem til første sving. Jeg fikk 3 tlf den dagen fra folk som hadde plukket opp diverse kort.

Dagen etter lå jeg fra meg fotballjakken til min yngste datter på biltaket, og kjørte på. Noen plukket den opp da den datt av, og hang den i et tre. Min eldste datter syklet intetanende forbi dette treet 5 minutter etterpå og ble nysgjerrig på fotballjakken som hang der. Hun så lillesøster sine bokstaver på den og tok den med, stor i øynene.

Gammel 09-11-11, 20:03   #23
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Værdama, her.

Det teiteste stedet å sette fra seg ting er biltaket.
Vi var i selskap i helgen og en blinkende bilist bak oss gjorde oss oppmerksom på at vi kjørte rundt med et par selskapssko på taket. Helt normalt.

Hva har dere kjørt rundt med på biltaket?

Jøss, så skoene stod på taket til og med når dere kjørte?

Jeg la fra meg en blomsterbukett på taket en gang. Da jeg kom hjem var den borte. Ikke så rart kanskje. Jeg lette etter den også, men fant den aldri.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-11-11, 20:09   #24
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skulle sende inn den nye fancye telefonen min på service, for det var noe rart med den, men jeg la den selvsagt ifra meg på taket (i en slik boblekonvolutt) da jeg satte meg inn i bilen.
Jeg kjørte 7 kilometer, på motorvei og alt, stoppet ved postkassen, gikk ut av bilen, plukket ned pakken som hadde kilt seg fast i takgrinden, eller hva det heter, postet den og kjørte videre. Sambo ristet på hodet. Han gjør det igrunnen enda, og dette er flere år siden. Men den historien trekkes fram støtt og stadig.

Sist redigert av Kirsebær : 09-11-11 kl 20:14.
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-11, 20:10   #25
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Fantastisk historie, Inagh! Jeg ler høyt her!

Gammel 09-11-11, 20:12   #26
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 09-11-11, 20:29   #27
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Lommeboka (flere ganger), bensinlokk (flere ganger), take-away måltid, nøkler, kaffekopp, jakke. Det var det jeg kom på i farten, men ser ikke bort fra at det kan være mer.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-11, 20:30   #28
M&M
Superduper

M&M sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
M&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smart
Standard

En knall rosa matboks!
Kjørte hjemmefra og hele veien til jobb, i 80km/t på E6 og greier.
Matboksen sto fortsatt på taket (hadde takgrind), da jeg gikk ut av bilen vel ankommet jobb...

Og en bok.
Den kom seilende ned frontruta og stoppet pent på vindusviskeren i første veikryss...

Mannen har glemt pengboka der, ikke bare en, men to ganger.
Første gang i Førde på ferietur, da var det en ærlig journalist som fant den, ringte og sendte den med posten.
Den andre gangen var på hytta, da var det tilfeligvis søskenbarnet til mamma'n min som fant den.

Gammel 09-11-11, 20:36   #29
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

En kurv jordbær.

Samme her. Jeg kommer ikke på noe annet, men jeg husker vi kjørte fra fiskestengene våre som vi hadde lagt under bilen en gang. Det resulterte i tre timer ekstra i bilen. Heldigvis var det mens vi var barnløse.

Gammel 09-11-11, 20:41   #30
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Jeg legger aldri noe på taket på bilen jeg. Tror det er like greit at jeg fortsetter med det, ellers tror jeg fint at jeg kunne klart å glemme det meste der.

Sist redigert av Isa : 09-11-11 kl 20:56.
Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-11, 20:44   #31
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En sixpack med øl

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-11, 20:45   #32
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Vel, tror ikke det er mye jeg har glemt igjen på taket, men lurer på om lommeboka mi ble forlagt der en gang. Jeg fikk i alle fall en tlf fra en som hadde funnet den, før jeg selv visst jeg hadde mistet den. Ja, også oppdaget jeg plutselig 17. mai flagget til snuppa i speilet, det hang plutselig bakers på biltaket og viftet i bakruta.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-11, 20:47   #33
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Mobilen, den forsvant gitt.

Ellers satte mannen vår nieses pent pyntede navnefestkake på taket, den forsvant også for godt.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-11, 21:07   #34
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Bensinlokket på min gamle Toyota Corolla.
Det sklei av biltaket da jeg var på vei ut på motorveien ved bensinstasjonen på Kløfta. Jeg hørte lyden, men skjønte ikke hva det var før jeg kom hjem og så at bensinluka var åpen.

Gammel 09-11-11, 21:08   #35
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vesken og en pose fra Kiwi. Ikke stort med andre ord.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-11, 21:10   #36
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Har aldri lagt noe på taket på noen bil jeg har hatt.

Gammel 09-11-11, 21:25   #37
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 53
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Min første mobil. Den ble funnet igjen på lokalbutikken hjemme, og venninna mi som jobba der skjønte den var min pga velkomstmeldingen som kom da mobilen ble slått på. Telefonen ble knust, så jeg måtte kjøpe ny. "Litt" opptur å få en mobil som kunne sende sms, det kunne nemlig ikke den gamle.

En gang jeg skulle kjøre fra Oslo til Sunnmøre sjekka jeg oljen før jeg la ut på tur. Flott det, helt til det gikk opp for meg hva den rare lyden var da jeg tok av inn på E6. For å si det sånn, jeg vet hvordan det høres ut når et løst oljelokk forlater motorrommet.
Stoppa på første og beste bensinstasjon og fikk hjelp til å tette lokket best mulig. Både jeg og bilen kom oss helt til Sykkylven og pappa fikk tak i nytt oljelokk til meg dagen etter.

Gammel 09-11-11, 21:29   #38
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Værdama, her.

Hva har dere kjørt rundt med på biltaket?

En hel, ferdig bakt kransekake i ringer, klar til montering. De smulene ble ikke montert.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-11, 21:30   #39
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ingenting

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-11-11, 21:52   #40
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

En hel, ferdig bakt kransekake i ringer, klar til montering. De smulene ble ikke montert.

Det minner meg om den fantastiske sangen til Ingrid Bjørnov der hun utleverer sin mors uforglemmelige biltur med bløtkake på taket ...

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:52.