|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2011
![]() |
Hva kjøper man til klassekameratene?Til jul that is. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Erfaren
![]() |
Sv: Hva kjøper man til klassekameratene?Vil ikke det bli litt rart da? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
can-jur
|
Sv: Hva kjøper man til klassekameratene?Det er jo ikke for dere det evt vil bli rart, men for jentene som gir gave med forventning om å få noe tilbake. Ønsker gutten å gi disse gave da? Og i så fall kan han lage selv, bake og putte på tomme syltetøyglass feks.
|
|
|
|
#5 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva kjøper man til klassekameratene?Jeg er enig med Floksa. Man trenger ikke gi gave tilbake. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva kjøper man til klassekameratene?Nille har jo mye billig.
|
|
|
#7 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva kjøper man til klassekameratene?Vi gir kun gaver til dem der vi foreldrene har avtalt at det er ok at de gir hverandre gaver. Vi har ikke råd til å gi gaver til alle.
|
|
|
#8 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Hva kjøper man til klassekameratene?Jeg har kjøpt mye billige smykker på ebay til en tier inkl frakt, det liker jo jenter! Faktisk fikk jeg kjøpt et sett med 6 murano-smykker med julemotiv med matchende øredobber til under 30 kr. Søk på murano glass eller lampwork, så finner du mye veldig billig
|
|
|
|
#9 |
|
Erfaren
![]() |
Sv: Hva kjøper man til klassekameratene?Kom over en side med bare hello kitty-ting. Ikke ille pris på småtterier |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Erfaren
![]() |
Sv: Hva kjøper man til klassekameratene?http://wasuki.com/ |
|
|
|
|
|
#11 |
|
maler
|
Sv: Hva kjøper man til klassekameratene?Vi har kjøpt et lass med top-trumph-kort som ungene vil gi bort til jul. Vi betalte 10 kr settet tror jeg. Det er mulig det blir noen fotballkort i tillegg.
|
|
|
#12 |
|
Erfaren
![]() |
Sv: Hva kjøper man til klassekameratene?
Hvilke kort er det? *blond* |
|
|
|
|
|
#13 |
|
maler
|
Sv: Hva kjøper man til klassekameratene?De kortene er sånne hvor det står styrke: 10. Fantasi: 15. osv. Og så sammenligner de og ser hvilke som er best. Jeg tror de er ment å bruke etter noen regler, men det bryr de seg fint lite om. Ellers slim på boks, de minste eksperimentsettene, sprettballer, klinkekuler, pokemonkort, legogreier, blyanter/tusjer med gull, sølv eller glitter eller som er selvlysende.
|
|
|
#14 |
|
Erfaren
![]() |
Sv: Hva kjøper man til klassekameratene?Jeg har aldri hørt om sånne kort |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva kjøper man til klassekameratene?Denne tråden minner meg på om at jeg overhodet ikke har tenkt tanken på at storesøster kanskje vil bytte julegave med noen. Kankje jeg bør være forberedt.... |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Erfaren
![]() |
Sv: Hva kjøper man til klassekameratene?
|
|
|
|
![]() |
|
|