Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Facebook - statusmeldinger, del 2

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-11-11, 10:09   #701
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Angående voldtektsbølgen og enkelte
afrikanere som sier at jentene kan takke seg
selv siden de går rundt så lettkledd.. Blir ikke
det som å si det er greit å kjøre over en
neger fordi det er mørkt ute??

Ja, var ikke den reflektert da, dere?

Gammel 06-11-11, 14:05   #702
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Medlem siden: Oct 2006
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Jeg hadde litt sånne idiotiske greier på newsfeeden min tidligere, men etter det som skjedde i sommer har det vært befriende fritt for rasistisk piss.

Sonja Sockersöt er ikke aktiv  
Gammel 06-11-11, 23:19   #703
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Facebook

Hvordan forklarer vi våres barn og barnebarn hva mobbing er? Her er hvordan en lærer i New York fortalte det til sin klasse: Hun ba dem lage følgende øvelse. Barna skulle ta et ark papir hver, og så fikk de beskjed om å krølle det sammen å trampe på det, spenne litt på det, uten å rive det i stykker. Så ba hun barna om å folde ut papirarket og se på, hvor skittent og fylt med merker det var blitt....... Så fikk barna beskjed om å si unnskyld til papirarket. På tross av at de hadde unnskyldt og at de hadde prøvd å glatte ut papirarket, så var det stadig krøllet og disse merkene ville aldri forsvinne, uansett hvor mye de forsøkte å fjerne dem. Det svarte til, hva et barn gjør når det mobber et annet barn. Selv om man etterpå sier unnskyld, vil arrene aldri forsvinne. Barnas ansiktsuttrykk fortalte at beskjeden hadde hatt den ønskede effekt.....

Litt suppesøt og teit og sånn, men samtidig med et godt bilde for barna. Jeg fortalte den til min sønn i kveld etter en krangel og han tok pointet hvertfall!

Gammel 06-11-11, 23:35   #704
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hun fylte 11 år og tenkte: "Nå er jeg stor!" . Hun tok papir i BH'n og malte leppene blod-røde.

Hun fylte 12 år og tenkte: "Nå er jeg stor!" . Hun tok mammas sigaretter, gikk ut i skogen. Hun hostet og gråt, hostet og gråt igjen. Og vasket klærne med en gang hun kom hjem.

Hun fylte 13 år og tenkte: "Nå er jeg stor!" ..Hun tok pappas vin, drakk og spydde. Følte rusen og begjæret.
... ... ...
Hun fylte 14 år og tenkte: "Nå er jeg stor!" ..Hun dro på fest, ga sin uskyld til en hun ikke visste navnet på og en som ikke visste hennes.

Hun fylte 15 år og tenkte: "Nå er jeg stor!" ..Hun svelget tablett etter tablett og kjente seg vill og yr, lykkelig og fri...

Men..... hun ble aldri 16 år...

Kopier denne om du er imot narkotika

Nextlife er ikke aktiv  
Gammel 07-11-11, 23:28   #705
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mirasol, her.

Litt suppesøt og teit og sånn, men samtidig med et godt bilde for barna. Jeg fortalte den til min sønn i kveld etter en krangel og han tok pointet hvertfall!

Ja, men om den har hatt "ønsket effekt" vet man jo ikke før i lang tid etterpå. Derfor himler jeg litt likevel.

Jeg irriterer meg skikkelig over at jeg gikk fem på i en ny brystkreft-sak. Og fikk da følgende melding: ARGH!

Sitat:

Jenter, er det den tiden av året igjen! Det er på tide å øke bevisstheten for brystkreft. Husker dere statusene om bh fargen eller hvor vi legger fra oss veska? Det gjorde flere oppmerksomme på brystkreft, og det kom til og med på nyhetene Ikke fortell noen menn! hva status betyr! Kopier og send denne meldingen til alle dine venninner, la oss se om vi kan gjøre det igjen, la dem lure, la oss se om vi kommer på nyhetene igjen! Skriv: "Jeg skal bo i (se sted nedenfor) i (dato) måneder!"

For eksemper hvis bursdagen din var 14. februar, da blir det; "Jeg skal bo i London i 14 måneder!! "

Januar - Mexico
Februar - London
Mars - Miami
April - Den dominikanske republikk
Mai - Frankrike
Juni - St. Petersburg
Juli - Østerrike
August - Tyskland
September - New York
Oktober - Amsterdam
November - Las Vegas
Desember - Colombia

Gammel 08-11-11, 01:43   #706
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pelle - ditto. Irriterer meg grønn over sånne dustestatuser.

Gammel 08-11-11, 07:51   #707
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å. En venn av meg skrev at han gledet seg til alle kvinner drar utenlands for en periode. Jeg fattet ikke hva han mente. Tydeligvis ulike venner, jeg har ikke sett noe til den der.

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 08-11-11, 09:07   #708
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Aha,er det derfor alle plutselig skal "flytte utenlands". Jeg har sett mange av de og irriterer meg like mye hver gang over de statusene,når jeg oppdager hva de skal bety.

Rabbit er ikke aktiv  
Gammel 08-11-11, 09:15   #709
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Rabbit, her.

Aha,er det derfor alle plutselig skal "flytte utenlands".

Fjolleri. "Jeg støtter brystkreftsaken" bør holde i massevis.

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 08-11-11, 10:08   #710
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg syns også de der brystkreftstausene er teite. På hvilken måte støtter man det med en slik status? Og enda teitere blir det når det i brevet man mottar at målet er å lure guttene på facebook.

Så da en venninne hadde følgende status, så kopierte jeg den:

Om jeg skal poste tall og land på statusen min for å rette fokus mot brystkreft, så poster jeg heller kontonummeret til den NORSKE kreftforeningen: 5005 05 11011. Og giverrtelefonen 820 44 770 ( 175kr )

Gammel 08-11-11, 10:42   #711
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har også kopiert og modifisert den med kontonummer og givertelefon.
3 dager i Mexico er vel uansett ikke noe å skrive hjem om.

Gammel 08-11-11, 10:50   #712
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 58
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Jeg tillot meg å si hvor dust jeg synes slike statusoppdateringer er, og da fikk jeg klar beskjed om at det for det første setter fokus på en viktig sak (Jaha?) og for det andre var både festlig og underholdende. Sådesså!

Gammel 08-11-11, 10:52   #713
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jadda, for jeg føler liksom jeg blir så oppmerksom på kreftsaken, når venninna mi plutselig skal flytte til Columbia og være der i 12 måneder.

Gammel 08-11-11, 10:55   #714
Serafin
Bør lage seg en tittel selv

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg syns også de der brystkreftstausene er teite. På hvilken måte støtter man det med en slik status? Og enda teitere blir det når det i brevet man mottar at målet er å lure guttene på facebook.

Så da en venninne hadde følgende status, så kopierte jeg den:

Om jeg skal poste tall og land på statusen min for å rette fokus mot brystkreft, så poster jeg heller kontonummeret til den NORSKE kreftforeningen: 5005 05 11011. Og giverrtelefonen 820 44 770 ( 175kr )

Jeg postet denne, og ser at allerede har endel kopiert den. Det er bra. Mye bedre enn fjørten mnd her og der.

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv  
Gammel 08-11-11, 10:57   #715
Kreps-77
Like blid

Kreps-77 sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Akkurat når skulle jeg ønske jeg hadde bursdag 31.mars. 31mnd i Florida hadde kledd meg, kjenner jeg.

Kreps-77 er ikke aktiv  
Gammel 08-11-11, 11:10   #716
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Standard

Slik ble min:

I stedet for å skrive land og tall på statusen min for å rette fokus mot brystkreft, skriver jeg heller kontonr til Den norske kreftforeningen, 5005 05 11011, og givertelefon 820 44 770 (kr 175,-).

Det enkle er ofte det beste, og en pengegave hjelper faktisk også...

Gammel 08-11-11, 11:13   #717
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Slik ble min:

I stedet for å skrive land og tall på statusen min for å rette fokus mot brystkreft, skriver jeg heller kontonr til Den norske kreftforeningen, 5005 05 11011, og givertelefon 820 44 770 (kr 175,-).

Det enkle er ofte det beste, og en pengegave hjelper faktisk også...

Tror jeg skal kopiere denne jeg også. De andre greiene er jo bare tullete.

Primrose er aktiv nå  
Gammel 08-11-11, 11:16   #718
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jadda, for jeg føler liksom jeg blir så oppmerksom på kreftsaken, når venninna mi plutselig skal flytte til Columbia og være der i 12 måneder.

Ja, blir du ikke det? Det blir jeg.

Gammel 08-11-11, 11:24   #719
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Min ble slik denne gangen:
Tror noen at det hjelper kreftsaken å publisere "kryptiske" statusoppdateringer om at man skal bo utenlands noen mnd? Neppe! Gå heller til http://www.facebook.com/RosaSloyfe?s...69848533094736 og kjøp en Rosa Sløyfe til din profil. Den koster 30 kr og belastes mobilregninga di. Gjør heller noe som virkelig betyr noe.

Gammel 08-11-11, 12:11   #720
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.

Min ble slik denne gangen:
Tror noen at det hjelper kreftsaken å publisere "kryptiske" statusoppdateringer om at man skal bo utenlands noen mnd? Neppe! Gå heller til http://www.facebook.com/RosaSloyfe?s...69848533094736 og kjøp en Rosa Sløyfe til din profil. Den koster 30 kr og belastes mobilregninga di. Gjør heller noe som virkelig betyr noe.

La denne på statusen min nå. Disse fjollete meldingene om hvor folk skal bo! Hjernedødt!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:07.