Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hyggelig spisested i Trondheim?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-11-11, 21:44   #21
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hyggelig spisested i Trondheim?

Hvis service ikke er det viktigste er Frati og Graffi ok. Jeg synes det er mange steder i byen med begredelig service. Spesielt kjederestaurantene.

Lunsj på Bare Blåbær, Bella Bulldog eller Dromedar.
Middag på Jadab (indisk), Frida (meksikansk) eller Bryggen Asian cooking (asiatisk og sushi)

Gammel 07-11-11, 21:45   #22
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

To rom og kjøkken så virkelig ut til å ha mye godt, men litt dyr i denne sammenhengen ja.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-11, 21:46   #23
venla
jabbsaft

venla sin avatar

venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Det så ut som Emilies hadde fristende menyer, og hvis vi spiser tidlig (før kl 18) koster 3-retters meny bare 300. Det var jo litt interessant.

Emilies er virkelig verdt et besøk. Gjelder tilbudet i helgene også? Før var det bare på hverdager.

Gammel 07-11-11, 21:47   #24
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg ville satset på Graffi.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-11, 21:47   #25
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skal sjekke igjen. Det er jo et poeng siden det er lørdag det er snakk om.

Gammel 07-11-11, 21:48   #26
Trultesnippen
Fersk trulte

Trultesnippen sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Trultesnippen er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av venla, her.

Emilies er virkelig verdt et besøk. Gjelder tilbudet i helgene også? Før var det bare på hverdager.

Nei, tror ikke tilbudet gjelder på lørdager. Da åpner de kl. 18.

Gammel 07-11-11, 21:48   #27
Frances
Lykkelig naiv

Frances sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Frances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populær
Standard

Jeg anbefaler Jadab. Middag og drikke for rundt 300,-. Anbefaler tandoorirettene.

Frances er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-11, 21:50   #28
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Jeg liker ikke Graffi. Kjip mat, kjøpte burgerbrød etc.

Hvis du skal være her på en ukedag ville jeg testet ut "dagens" i baren(2. etg.) hos Credo. Ellers har jeg vært på Sabor en gang og fikk virkelig fantastisk og "annerledes" tapas, men servicen var ikke noe særlig. Vi var der på en stappfull fredag og det håndterte de ikke så bra.
Jeg foretrekker Sushibar i ravnkloa, men har hørt mye bra om Sushi Me på Solsiden. Kyoto styrer jeg unna.
Ristorantino italiano (Alberto e Tonini) har bra Italiensk pizza og pasta. Styr unna biffrettene etc.
Godt Brød for bra lunsj og akseptabel kaffe. Dromedar for veldig bra kaffe og akseptabel lunsj. Jordbærpikene avbefaler jeg av alle tenkelige grunner

Sist redigert av Vianne Rocher : 07-11-11 kl 21:56.
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-11, 21:53   #29
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Trultesnippen, her.

Nei, tror ikke tilbudet gjelder på lørdager. Da åpner de kl. 18.

Ja, jeg ser de åpner 18, så da faller nok det tilbudet bort ja. Og søndag er det stengt.

Gammel 07-11-11, 21:54   #30
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Vianne: Takk for gode råd. Vi er der kun lørdag til søndag.

Gammel 07-11-11, 21:56   #31
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg innser at det er lenge siden jeg har vært i Trondheim. Bare ukjente navn, jo.

Gammel 07-11-11, 21:56   #32
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Trondheim er vel kanskje ikke større enn at vi kan traske litt rundt og ta lunsj der den er best og kaffen etterpå der den er best?

Gammel 07-11-11, 22:06   #33
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Trondheim er vel kanskje ikke større enn at vi kan traske litt rundt og ta lunsj der den er best og kaffen etterpå der den er best?

Det går helt utmerket ja! Du kan gjerne spise lunsj på et av stedene på Solsiden og så rusle ned til Bakklandet og drikke kaffe på Dromedar for eksempel. Det tar ikke mange minuttene å gå den biten.

Gammel 07-11-11, 22:10   #34
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv

Stellebord sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg spiste sushi på Sushi Me i høstferien, så er dere ute etter sushi går jeg absolutt god for den plassen!

Gammel 07-11-11, 23:30   #35
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Jeg liker ikke Graffi. Kjip mat, kjøpte burgerbrød etc.

Hvis du skal være her på en ukedag ville jeg testet ut "dagens" i baren(2. etg.) hos Credo. Ellers har jeg vært på Sabor en gang og fikk virkelig fantastisk og "annerledes" tapas, men servicen var ikke noe særlig. Vi var der på en stappfull fredag og det håndterte de ikke så bra.
Jeg foretrekker Sushibar i ravnkloa, men har hørt mye bra om Sushi Me på Solsiden. Kyoto styrer jeg unna.
Ristorantino italiano (Alberto e Tonini) har bra Italiensk pizza og pasta. Styr unna biffrettene etc.
Godt Brød for bra lunsj og akseptabel kaffe. Dromedar for veldig bra kaffe og akseptabel lunsj. Jordbærpikene avbefaler jeg av alle tenkelige grunner

Burgerbrødene kommet vel fra Godt Brød?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-11, 23:33   #36
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Bella Bulldog så også ut som et hyggelig lunsjsted, hvis en skal dømme ut fra nettsiden.

Gammel 07-11-11, 23:35   #37
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Standard

Bella Bulldog så også ut som et hyggelig lunsjsted, hvis en skal dømme ut fra nettsiden.

God mat, og ikke så folksomt. Det er litt bortgjemt selv om det ligger like ved Trondheim Torg.

Gammel 07-11-11, 23:42   #38
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Burgerbrødene kommet vel fra Godt Brød?

Det kan godt være de er det til vanlig, men da jeg spiste burger der sist var de fra Hatting.
Men kvaliteten på maten synes jeg uansett er kjip og lite spennende da, selv om brødene har blitt (mye) bedre

Gammel 07-11-11, 23:49   #39
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av venla, her.

God mat, og ikke så folksomt. Det er litt bortgjemt selv om det ligger like ved Trondheim Torg.

Men kan være ganske fullt på lørdag.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-11, 09:12   #40
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Det kan godt være de er det til vanlig, men da jeg spiste burger der sist var de fra Hatting.
Men kvaliteten på maten synes jeg uansett er kjip og lite spennende da, selv om brødene har blitt (mye) bedre

Vi har vært veldig fornøyd med maten der. Jeg synes Cæsarsalaten var supergod, og sist bestilte jeg og mannen sånn grillfat greier, til 2 pers. Det var supergodt.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:51.