|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Vi har totalrenovert vaskerommet vårtSå fint det ble! |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vi har totalrenovert vaskerommet vårtJeg liker det du har fått gjort. Så fint at du viser det fram. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vi har totalrenovert vaskerommet vårtSkjønner godt at du ble fornøyd ja. Det ble litt av en forandring, kjempefint. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vi har totalrenovert vaskerommet vårtSå fint det ble.
|
|
|
#26 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Vi har totalrenovert vaskerommet vårt
|
|
|
#27 |
|
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vi har totalrenovert vaskerommet vårtTusen takk for svar. Jeg er enig med deg i at de nye rørene ser penere ut. Her er det delvis kobberfargete og hvite rør. Ja, fagfolk koster mye, men det er nok ingen vei utenom for oss heller. Tror ikke jeg trenger å flytte varmtvannstanken, så da blir det ikke så ille. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Vi har totalrenovert vaskerommet vårtSer knallbra ut! Vi skal gjøre noe lignende til sommeren, da skal nemlig boden som har vann og avløp og vvs-tank bli vaskerom og vaskerommet som har dusjkabinett og vaskesøyle skal bli ordentlig bad med dusj, do og vask.
|
|
|
#29 |
|
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vi har totalrenovert vaskerommet vårtTakk for at du viser frem det nye vaskerommet, og nye skittenstøyskap fra IKEA (jeg hadde i alle fall ikke sett dem før).
|
|
|
|
#30 |
|
Så stor, den lille lykken
|
Sv: Vi har totalrenovert vaskerommet vårtSå fint, og så praktisk, og så deilig det må være å få orden på det!
|
|
|
#31 |
|
Vaklende
|
Sv: Vi har totalrenovert vaskerommet vårtUtrolig fin endring, Inagh! Unner dere virkelig et godt vaskerom, jeg vet hvor stor forskjell det gjør når arbeidsrommene er gode å bruke. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Vi har totalrenovert vaskerommet vårtPrisen jeg nevner, er "sluttprisen," ja - alt av materialer, utstyr og arbeid.
|
|
|
#34 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Vi har totalrenovert vaskerommet vårtFor en forvandling. Det ble utrolig fint!
|
|
|
#36 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Vi har totalrenovert vaskerommet vårtSå fint det ble. Det er deilig med et ekstra bad/toalett.
|
|
|
#37 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vi har totalrenovert vaskerommet vårtSnakk om total makeover - flotte greier! |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vi har totalrenovert vaskerommet vårtDet ble knallfint! Nå fikk jeg inspirasjon til å gjøre noe med vaskerommet vårt! |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Vestfold
![]() ![]() |
Sv: Vi har totalrenovert vaskerommet vårtSå fint inagh, det ble en totalforvandling! Skjønner godt at du er fornøyd!
|
![]() |
|
|