Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

"Millionbabyer"

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-11-11, 13:59   #14
mrc
Bør lage seg en tittel selv

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: "Millionbabyer"

Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.

Jeg synes det er flott at de betaler i dyre dommer for surrogati under ordnede former i USA heller enn å reise til f. eks. India hvor surrogati i beste fall utnytter kvinner og i verste fall kan minne om menneskehandel.

Jeg vet ikke helt om jeg ser den store forskjellen her. På en måte kan man kanskje si at noen i India har mer brukt for pengene enn damene i Hollywood? Får litt inntrykk her over at det kan være at disse damene i Hollywood "lever av dette" og da "leier ut kroppen sin". Men de er kanskje ikke i en så presset situasjon til å gjøre det som de i India? De gjør det frivillig riktignok - det er ikke at de må, men samtidig - kan man se på det også som å hjelpe noen ved å bruke surrogat i India? Og da kanskje gi denne personen mulighet til å bygge opp en økonomi som for resten av livet er til stor hjelp for henne og hennes familie?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:03.