Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Lite smart venninne

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-11-11, 10:46   #61
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lite smart venninne

Min venninne, la oss kalle henne Enaj, har også litt vanskelig for å ta sånt med en gang. Treig dame.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 10:54   #62
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Det står speilvendt på en del ambulanser, fordi man skal kunne lese det fra speilet i bilen. Om ikke lys, sirener og bilen i seg selv gir deg et hint, så skal du i alle fall kunne lese det.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 10:57   #63
Dronningen
Pauset

Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Min venninne hertuginnen trodde inntil juni 2011 at uttrykket "lusa på gangen" betød gangen (rommet 'gang'), og ikke ganglaget. Men hun skyldte på dialekten begrepet var presentert i og slekten forøvrig for.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 11:14   #64
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Mens min venninne ikke er smartere enn at hun ikke forsto hvorfor efakturaene ikke var utstyrt med KID-nummer.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 11:24   #65
Gwen
Midtsommerprinsesse

Gwen sin avatar

Gwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Å hellige land.

Jeg har en tidligere klassevenn (hun er ekstremt vimsete) som trodde ett helt år at hun var 27 år. Helt til den dagen hun faktisk _fylte_ 27 år som moren hennes så greit opplyste om. Det er noe kjipt over å være samme alder i 2 år altså...

Og ja, jeg har skjønt det der med venninner altså.. det er bare det at jeg ikke er såå vimsete. :kremter:

Gammel 01-11-11, 11:32   #66
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Lo godt av den Salamien jeg også!

Min venninne var nesten 30 år før hun reflekterte over brødrene Gaus, Roms og Brummund. At de het Dal til etternavn var heller ikke til særlig hjelp.

Gammel 01-11-11, 11:36   #67
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jegersalami!

Det finnes også jegerbrød. : opplyser:

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 12:01   #68
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Det finnes også jegerbrød. : opplyser:

Og jeg er gryte.

Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 12:40   #69
Magnolia
Stiv

Magnolia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Min venninne hertuginnen trodde inntil juni 2011 at uttrykket "lusa på gangen" betød gangen (rommet 'gang'), og ikke ganglaget. Men hun skyldte på dialekten begrepet var presentert i og slekten forøvrig for.

Noen jeg kjenner har trodd at dette bare var et teit uttrykk som ikke gav noe mening i vanlig språkbruk. :går på rommet sitt og tenker over ny kunnskap:

Gammel 01-11-11, 12:53   #70
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Jeg har sjelden følt meg dummere.... :???:

Bergene tok jeg nå...
laken, que?
Ambulanse, jasså!

Visste dere at Karius og Baktus blir Marius og Bakrus på iPadsk?

Gammel 01-11-11, 13:38   #71
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 53
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Jeg, som er litt mer opplyst enn venninna mi, kan opplyse om at et laken er en stor pengeseddel.

Gammel 01-11-11, 13:39   #72
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Da min eldste var fjortis & fnisete var dette lenge favoritten til henne og venninna:

Fjortis 1: Leverpostei
Fjortis 2: Nei, han er død.

Og så lo de seg skakke begge to. Jeg lo også, men mest av dem som kunne le av så teite greier. Hallo! Snakk om god dag mann. Etter et års tid slo plutselig poenget ned i retzeskallen med et brak, DA først skjønte jeg denne fjollete vitsen. Og jeg lo og lo. Satt helt alene i bilen og lo så hjertelig som jeg aldri hadde gjort før. Måtte stoppe bilen og le meg noenlunde ferdig. Noenlunde, for jeg fortsatte å le resten av dagen. Og sporadisk seinere også.

Bergen?
Ambulanse?
Laken?

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 13:43   #73
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Jeg, som er litt mer opplyst enn venninna mi, kan opplyse om at et laken er en stor pengeseddel.

Å herre min hatt

Gammel 01-11-11, 13:44   #74
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Retz, her.

Fjortis 1: Leverpostei
Fjortis 2: Nei, han er død.

Denne er verre:
Hvorfor kan ikke jeg pule når Paul?

Gammel 01-11-11, 13:48   #75
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av zeppelin, her.

Denne er verre:

Ha ha! Den skjønte jeg faktisk! Skulle vel bare mangle med...nuvel. Nøff sædd.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 13:50   #76
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

@Retz: Det er jo en av mine favorittvitser!

Den og Pær og læraren:

Læraren: Kva heiter du, gut?
Pær: Eg heiter Pær.
Læraren: Svarar du òg, gut!

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 13:50   #77
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av zeppelin, her.

Jeg trodde det var: Hvorfor kan ikke jeg pule når pave Johannes Paul?

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 14:05   #78
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 358
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg trodde det var: Hvorfor kan ikke jeg pule når pave Johannes Paul?

Å jeg digger hvorfor-vitser!!

(Kilde: youtube.com)

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 14:07   #79
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 358
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvorfor kan jeg ikke kysse når hele Norge har kyst?

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 14:09   #80
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Hvorfor kan ikke jeg sitte når kommuneansatt?

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:10.