Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juleplanleggere foren dere

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-10-11, 17:43   #501
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Så flott en ungeflokk, amor!

Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-11, 17:46   #502
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Herlig gjeng du har altså amor. Kult bilde

Gammel 30-10-11, 17:55   #503
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Tusen takk for gode ord!

Ja, jeg synes dette ble litt artig.... Ville egentlig at barna skulle løpe bortover veien og få knipset dem litt i farta, men det var det null stemning for. Jeg tror jeg trakk det hele langt nok med englevinger og pysj...

Gammel 30-10-11, 17:56   #504
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Så ikke bildet når jeg skrev forrige innlegg. Herlig gjeng. Imponerende å få med hele gjengen på det der. Jeg sliter med to jeg..

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-11, 18:49   #505
Tuppen
...

Tuppen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Stilig bilde og flott gjeng, amor.

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-11, 20:15   #506
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Et ord, Fantastisk, amor!

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-11, 20:17   #507
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

For en herlig gjeng, amor!

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-11, 20:23   #508
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Amor: For en flott gjeng og tøft bilde!

Gammel 30-10-11, 21:13   #509
Snø
Lykkelig 3barnsmor:)

Snø sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
Snø er populærSnø er populærSnø er populærSnø er populær
Standard

Så morsomt, Amor! Flott gjeng du har

It's not really my problem if they think I'm weird.
Sid Vicious
Snø er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-11, 21:19   #510
Snø

Snø sin avatar

Standard

Jeg pakka inn kalenderpakker igår, snart i mål Er en del når det er tre unger, blir en ganske dyr kalender i år, men vil ikke ha så mye dill.

Sid Vicious
Gammel 30-10-11, 21:28   #511
skyfri
.

skyfri sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Hjelp, jeg har nettopp fått tildelt oppdraget med å hoste årets julaften for min søte svigerfamilie. Jeg må abbonere på denne tråden og notere alle tips, for dere kommer vel til selve julaften snart?

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-11, 21:57   #512
Kreps-77
Like blid

Kreps-77 sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Så flott, Amor!

I fjor kledde mannen og jeg oss ut som nisser, mens ungene var reinsdyr. Så satt vi voksne på en kjelke og ungene/reinsdyra dro den.
Lurer litt på hva vi skal gjøre i år.

Kreps-77 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-11, 22:14   #513
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kreps-77, her.

Så flott, Amor!

I fjor kledde mannen og jeg oss ut som nisser, mens ungene var reinsdyr. Så satt vi voksne på en kjelke og ungene/reinsdyra dro den.
Lurer litt på hva vi skal gjøre i år.

Det var så kult. Fine familien.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-11, 22:17   #514
Kreps-77
Like blid

Kreps-77 sin avatar

Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Det var så kult. Fine familien.

Takk.

Sist redigert av Kreps-77 : 31-10-11 kl 21:55.
Gammel 30-10-11, 22:18   #515
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Herlig julekort!!!

Gammel 30-10-11, 22:37   #516
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Da er faktisk julekortene bestilt Jaggu meg tidlig ute i år

Gammel 31-10-11, 07:36   #517
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Kreps, det julekortet digget jeg.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 08:25   #518
Kreps-77
Like blid

Kreps-77 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av dharma, her.

Kreps, det julekortet digget jeg.

Takk.

Gammel 31-10-11, 18:32   #519
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Vi har ikke tatt julekortbilde enda, men håper å få gjort det snart. Dog, i dag måtte jeg hente hjem Knerten med feber, og febersyke barn gjør seg ikke helt på julekort synes jeg, så vi venter noen dager...

Men jeg kjøpte et julemagasin i dag, så jeg håper å få litt inspirasjon der, det var en del fine strikkeoppskrifter der i alle fall, men jeg vet ikke helt hva jeg får tid til, og hva som evt passer til noen...

Gammel 06-11-11, 20:57   #520
Snø

Snø sin avatar

Standard

40 julekort er bestilt, pakkekalender til tre barn er FERDIG og idag har jeg pakka inn julegaver. Mangler bare seks stykker.

Da må jeg begynne å rote i klesskapene og se om ungene har noe å ha på. Mellomste har dress og skjorter, så han er klar tror jeg. Yngste har en ubrukt finkjole, trenger et par til. Eldste trenger nytt. Shopping er gøy

Sid Vicious
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:48.