|
Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Toalettmappe til jente på niJa, det er jeg på jakt etter. Ole Brumm-toalettmappa har gjort nytten sin. Jenta sier at det må synes at den nye toalettmappa er for barn, men likevel ikke være for barnslig. Jeg sier at den må være av rimelig god kvalitet.
![]() |
#2 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Toalettmappe til jente på niwww.monogramservice.no
![]() |
#3 |
heimføing
|
![]() Sv: Toalettmappe til jente på niMin Pip har en liten voksen-toalettmappe som en venninne av meg ga henne for et par år siden. Den er dusrosa og lett skimrende i et eller annet mykt kunststoff som kanskje skal ligne på skinn, ligner litt i fasongen på den svarte som Fløyel viser men bare med én glidelås. Hun er superbegeistret for den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Toalettmappe til jente på niepla.no har iallfall hatt noen fine til småfrøkner.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Toalettmappe til jente på niMine har fra monogramservice. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Toalettmappe til jente på niTakk for tips.
![]() |
#7 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Toalettmappe til jente på niDenne var søt. Tipper den er i nylon, slik som andre produkter fra samme merke.
![]() |
#9 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: østlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Toalettmappe til jente på niH&M har pleid å ha noen fine i freshe farger. Noen hello kitty, og noen nøytrale. Har ikke vært der i det siste, så jeg vet ikke hva de har nå.
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Toalettmappe til jente på nihttp://www.johnlewis.com/262521/Product.aspx
![]() |
#12 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Toalettmappe til jente på niKjøpte en fin fra www.bokklubben.no . Den kan henges opp når du har åpnet den, for det er en krok i enden av lokket. Er flere rom inni og plass til litt større ting i bunnen. Får den i flere farger og jeg har i hvertfall vært veldig fornøyd med kvaliteten.
![]() |
#13 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Toalettmappe til jente på nihttp://www.reisenthel-shop.eu/en/Travel/Toiletbag/
![]() |
#14 |
Trøtt
|
![]() Sv: Toalettmappe til jente på niJeg har veldig god erfaring med Reisenthel produktene, slik som den allium linker til. Du kan finne produktene deres på Handysize (nettbutikk og butikk bl.a. i Stavanger og på Byporten i Oslo).
![]() |
|
|