Varme, røffe høst- og vinterklær
Kjære moteguruer!
Jeg er en frysepinn som trenger motehjelp!
Standardantrekk om vinteren er jeans og en eller annen genser med tykk strikkejakke over. Er litt lei det, så jeg trenger litt inspirasjon. Jeg er veldig glad i ullstrømper, leggvarmere, pulsvarmere, skjerf av alle slag. Er også glad i tunika/kjole med bukse under. Har lyst til å bli skjørtedame, men ikke for kort og ikke for pent. Har kjøpt meg noen fine knestrømper i ull, men har ikke noe å bruke dem til. Stilen min er en blanding av sporty, røff og romantisk. Jeg må ha noe lag på lag, for varmen veksler veldig fra rom til rom på jobb. Jeg liker ikke tynne, syntetiske stoffer eller å være veldig pynta. Og heller ikke for tykke strikkejakker som gjør meg dobbelt så tykk...
Jeg trenger ny garderobe, men når jeg kikker i butikkene finner jeg selvfølgelig ingen ting... Bare masse tilbehør som jeg ikke har noe å bruke til , eller tynne syntetiske stoffer, eller alt for penslig for meg. HJELP???
Kan noen vise meg inspirasjonsbilder og tips (må passe en kropp str 42 med litt mage å skjule...)