Sv: Orlando/Florida sommeren 2012
Krem: Jeg er uenig med millact Jeg syntes Fort Lauderdale er finere enn Cocoa Beach. Men mest av alt foretrekker jeg den andre siden... Clearwater og videre nedover..
Men dette er en smaksak altså! Spørs hva dere skal videre i ferien - planlegger dere park og badeferie er det mer nærliggende å bo på Cocoa eller Clearwater - kun 1 time ifra Orlando.
Lei leilighet, dropp hotell er forøvrig min anbefaling mht bosted. Det kryr av rimlige utleieleiligheter/hus i området. Vi betaler kr 10.000,- for en leilighet på 130 kvm i 3 uker. (mange å finne på www.finn.no)
Det er mye man ønsker å se og det er mye å se, erfaringsvis rekker man ikke alt på 3 uker med barn. Det er store avstander og man bruker tid når man først har kommet ett sted. F.eks. er det 4 timer kjøring fra Orlando til Miami, for så igjen å kjøre til Everglades som er ca 1 time, ut til Key West ytterligere 1,5 time i bil, det virker overkommelig i planleggingsfasen, men ikke alltid like greit å gjennomføre (er ihvertfall vår erfaring). Halvtimene og timene går fort når man skal flytte seg rundt, så ikke planlegg for mye, det kan fort bli heseblesende.