|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Retromum
|
Sv: Kostymedramatråden
Har du sett Lark rise to Candleford? Kjempefin serie, 3 sesonger å kose seg med.
|
|
|
#42 |
|
Har bakt søte kaker
|
Takk for tips, da skal jeg prøve den.
|
|
|
#43 |
|
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg gikk på samme smellen som deg, og hylte av skuffelse da jeg bragte i erfaring at Downtown Abbey ikke kunne sees som nett-TV. Har såpass stor tro på serien at jeg ville få med meg alle episodene, så nå har min far som tar opp alt som går brent de to første episodene på en DVD til meg. Skal se dem i kveld, gleder meg!
|
|
|
#45 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg har sett den. Husker ikke detaljer, men mener jeg slukte den i en fart, så da var den nok bra.
|
|
|
|
#47 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Yes! Dette blir bra! Jeg sitter og humrer, et godt tegn!
|
|
|
#48 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Flere sesonger!? Hurra! Jeg er hekta og har så langt bare sett de to episodene som har gått på NRK, men mannen har lastet ned resten (av sesong 1) og jeg kan egentlig se de når det passer meg. Men så koselig å vente på en episode hver søndag også. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Retromum
|
Sv: KostymedramatrådenEn annen serie som jeg også ser på for tiden (DVD) er Pillars of the earth, anbefales!
|
|
|
#50 |
|
Retromum
|
Sv: KostymedramatrådenSist sett: The secret diaries of miss Anne Lister, ble vist på NRK1 forrige søndag.
|
|
|
#51 |
|
Retromum
|
Sv: KostymedramatrådenJeg vil minne om kostymedramaserien Lark Rise to Candleford som vises på NRK1 søndager kl 20.00. Utrolig lun og koselig serie , NRK viser første sesong nå, det er foreløpig laget 4 sesonger.
|
|
|
#52 |
|
By the Sea
|
Sv: KostymedramatrådenÅ nei! Jeg glemte Lark Rise til Candleford i dag!
|
|
|
#53 |
|
Retromum
|
Sv: KostymedramatrådenJeg vil gjerne tipse om en svensk kostymedrama serie som begynte i går på SVT1. Serien heter Anno 1790 og virket veldig lovende!
|
|
|
#54 |
|
rakkarpus
|
Fader, den første der skulle jeg få med meg ja. Du vet ikke når den går i reprise?
|
|
|
#55 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: KostymedramatrådenHar akkurat vært sengeliggende i fire dager, og kvernet gjennom alle tre sesongene av Lark rise to Candleford. Veldig koselig serie. Jeg har tre episoder fra sesong fire liggende, og gleder meg.
|
|
|
#56 |
|
Kidding, right?
|
Sv: KostymedramatrådenJeg så bare overskriften - og trodde dette var en tråd om hysteriske unger og Halloween-kostyme-oppladning.
|
|
|
|
#58 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: KostymedramatrådenNRK1 sendte Emma i sommer. Den finnes på dvd. Jeg vet dessverre ikke om serien er bra da jeg ikke har sett den. Men noen her inne har kanskje gjort det? |
|
|
|
|
|
#59 |
|
Retromum
|
Det vet jeg dessverre ikke, ser at den kan ses på svensk nett tv da, SVT play. Hvorvidt vi som nordmenn har tilgang der det vet jeg ikke...
|
|
|
#60 |
|
rakkarpus
|
Nei vi har ikke det. Får finlese På tv, og følge med fra episode 2.
|
![]() |
|
|