Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvilket ansvar har barnehagen for våre barns klær?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-10-11, 21:14   #1
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilket ansvar har barnehagen for våre barns klær?

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Ikke alltid de er merket da, eller at merkingen faktisk er så utydelig at det er vanskelig å se.

Men man er forskjellige, jeg orker ikke bruke energi på å irritere meg på slikt, sålenge det dukker opp, så er jeg fornøyd.

Nei ikke alle er like flinke på merking, det er jeg klar over, nå snakket jeg om meg selv.
Men da synes jeg heller ikke man kan klage om noe er borte.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 21:19   #2
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Nei ikke alle er like flinke på merking, det er jeg klar over, nå snakket jeg om meg selv.
Men da synes jeg heller ikke man kan klage om noe er borte.

De klager okkesom. Det er ikke tull en gang, jeg vet ikke hvor mange ganger foreldre har etterlyst klær eller sko eller hva det måtte være. Standardspørsmålet er om det er merket. Ehh, nei, det er det jo ikke, men vi må vel klare å kjenne igjen klærne til ungene.

Gammel 22-10-11, 21:20   #3
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

De klager okkesom. Det er ikke tull en gang, jeg vet ikke hvor mange ganger foreldre har etterlyst klær eller sko eller hva det måtte være. Standardspørsmålet er om det er merket. Ehh, nei, det er det jo ikke, men vi må vel klare å kjenne igjen klærne til ungene.

Håpløst.!
Styreren vår sa engang til foreldre at så lenge de ikke merket så kunne de ikke klage.
Ofte kommer jo barna i samme sko, jakker og dresser. Er jo helt umulig å holde styr på da.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:36.