|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Pauset
|
![]() Sv: Modding av skrivefeil
Poenget for meg var ikke systematisk korrektur, for det har jeg ikke oppfattet at det skulle være. Poenget mitt var at man skal trå varsomt...... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
kamerat
|
Hvor varsomt mener du at man skal trå? Kan du gi eksempler? Jeg sliter med å forstå deg, tydeligvis.
![]() |
#3 |
Pauset
|
Det har jeg sagt så mange ganger, men det er visst om å misforstå og kverulere i forhold til meg. Dere tar ingenting i beste mening. Hvis du gidder å lese det jeg har skrevet så skjønner du hva jeg mener. Jeg har aldri hatt problemer med å formulere meg i andre diskusjoner så jeg skjønner ikke at jeg er så vanskelig å forstå nå...... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Problemet (mitt i allefall) her er at du sier nøyaktig det samme som de du er "uenige" med. Det du sier at de bør være forsiktige med er nøyaktig det samme som de sier at de ikke skal gjøre. Det er for meg helt tydelig (etter å ha lest alle innleggene til Madam Mim, Tinetoff og Skilpadden) at å trå varsomt er nøyaktig intensjonen til moderatorene også.
Da var inntrykket mitt rett.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 03-10-06 kl 15:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
kamerat
|
Nei, jeg skjønner ikke hva du mener. Du sier at du skjønner at ingen har tenkt å rette på dyslektikere. Du mener derfor tydeligvis at man må trå varsomt på andre måter. Hvilke måter?
![]() |
#6 |
flisespikker
|
Enn hvis du antar at vi er dumme i stedet for slemme, og prøver å forklare en gang til?
![]() |
#7 |
Epikur
|
Alle er vel uenige i hovedinnlegget, inkludert meg? Det skal IKKE være noen systematisk korrektur, det skal ikke bedrives personforfølgelse av dem som har skrive- og lesevansker, og det må da være lov å be folk om å klargjøre ting som er utydelige UTEN at det betyr at man er slem og vanskelig?
![]() |
#8 |
Dramaqueen
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Modding av skrivefeilJeg blir hvertfall glad for korreksjoner.. (og har ikke lest gjennom hele tråden..) |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
klassiker, panda, skrivefeil, unevnelig forum |
|
|