|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
frakoblet
|
![]() Sv: Er det noen nettbutikk som fører Pierre Robert?Jeg klarer ikke finne noe. Jeg har vært i flere matbutikker og lett etter spesielle produkter, men jeg syns det er så dårlig utvalg??
![]() |
#3 |
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det noen nettbutikk som fører Pierre Robert?Jeg har tenkt tanken mange ganger, hvorfor er ikke selgerene innom butikkene og fyller på ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Er det noen nettbutikk som fører Pierre Robert?http://www.underverker.no/ds_advance..._description=1
![]() |
#6 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Er det noen nettbutikk som fører Pierre Robert?
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Er det noen nettbutikk som fører Pierre Robert?Det er ein konkurranse på Pierre Roberts sine sider der ein kan vinna ullklær til barn i alle fall. Ikkje at eg pleier å ha særleg flaks på slikt, men eg må jo delta.
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Er det noen nettbutikk som fører Pierre Robert?Takk Kirsebær, da har jeg tømt den butikken på truser i M i hvert fall. Jeg har også sendt mail til Pierre Robert og spurt hvor jeg kan kjøpe ull på nett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Er det noen nettbutikk som fører Pierre Robert?De har enormt utvalg på Mega denne uken, jeg tror det er en kampanje eller noe slikt nå. De hadde i hvertfall alle farger og størrelser på ull til barn og voksne når jeg var der i går.
![]() |
|
|