|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#404 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Juleplanleggere foren dere
I do agree.
![]() |
#405 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereJulekalenderen fra lego er kjøpt inn |
![]() |
![]() |
![]() |
#406 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereNevnte tidligere denne juleboka som utgis hvert år i innlegg om rettferdige julegaver, har nå sett at den er til inntekt for Redd Barna, den koster kr. 149 og er i år skrevet av Lars Saabye Christensen. Du kan kjøpe den i bokhandel, tror jeg, eller direkte fra Redd Barnas nettbutikk: |
![]() |
![]() |
![]() |
#407 |
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereJeg synes ikke det trenger være julekort med bilde i det hele tatt ,jeg da. Fikk helt aversjon gjennom alle årene som ufrivillig barnløs. En ting var bilder av tantebarn og de vi kjente godt, men det virker som nær sag alle sender julekort med bilde av barna sine - det kjentes iallfall slik ut før, og det var dessverre ingen god følelse. Det er nok en god del basert på flere år som ufb, men jeg tenker også at det er bedre å sende en hverdagsmms innimellom til de som bryr seg om barna hele året. Julekortene herfra variere forøvrig veldig. Har som regel brukt å lage de selv, men siste to årene har noen "bare" fått julemail eller kjøpte julekort. Får se hva jeg rekker i år.
![]() |
#408 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereMannen kjøpte noen dinosaurer til Knerten, fordi han var lovet en som belønning etter blodprøve. Det var mange i pakken, og da mannen lurte på hva han skulle gjøe med resten, konkluderte vi at de inngår i kalenderen. Da har vi i alle fall begynt!
![]() |
#409 |
Øyboer
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereDisse er det jeg har bestilt: http://uk.moo.com/products/rectangular-stickers.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#410 |
Snikende tiger
|
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereJeg har kjøpt noe jeg trodde var årets første julegave i dag. Helt til jeg kom på at jeg i et lyst øyeblikk på ferie i USA i sommer kjøpte et par julegaver der og. Jeg er i gang!
![]() |
#411 |
nygift
|
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereKnoll og Tott på 7 år ønsker seg et spill til nintendo wii som heter Skylander, det er noe med noen figurer du setter i en "boks" så kommer de inn på tv!
Det har jeg ikke gjort før, så det kan jeg helt sikkert..... Knoll & Tott 04 ![]() ![]() Sist redigert av Blomst : 20-10-11 kl 23:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#412 |
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereJeg har nå kjøpt 18 julegaver og 2 stk julekalendere.
![]() |
#413 |
Medlem siden: Mar 2008
Liker de å lese? Noe god vin, om de drikker det? Kurv med god mat? Abonnement på blad? Ullundertøy? Hansker og skjerf? Teaterbilletter eller annen kulturopplevelse?
![]() |
#414 |
nygift
|
![]() Sv: Juleplanleggere foren derePappa får bla. en flaske vin og gavekort på en lokal pølsekiosk
![]() |
#415 |
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Takk, kansje jeg bare skal hekle luer til mine besteforeldre. De har nemlig alt, han er kokk og de bor i Danmark, ergo huset fullt av alkohol fra Tyskland. Mat og vin er ikke veldig aktuelt til dem. Men heklede ullluer er jo ihvertfall praktisk og kanskje koselig å få?
![]() |
#417 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereNfoto imponerer meg gang på gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#418 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2011
![]() |
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereJeg venter i spenning på mine julekort fra elkjøp. Regner med de kommer i løpet av halvannen uke nå. Ingen hast. |
![]() |
![]() |
![]() |
#419 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2011
![]() |
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereTidligere år når jeg har stått fast på besteforeldre som har alt og som sier de ikke trenger noe gave, så har jeg kjøpt kaffe, te, kremer, dusjsåper.. sånne ting de likevel bruker. Av samme type som de bruker også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#420 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereJeg må vel begynne å tenke på fotokalendere. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|