|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
intro
|
![]() Hjelp: Strikkekjole til min mor!Mamma fyller snart 67, og jeg vil gjerne gi henne en kjole i bursdagsgave. Hun går nesten bare i svarte bukser eller olabukser og en strikkejakke eller -genser av noe slag, men jeg tror hun vil være kjempefin i kjoler. En strikkekjole, gjerne i bomull, ville være en myk overgang fra de jakkene hun bruker til vanlig. Jeg har kikket litt i butikker og på nett, men finner ingenting passende. Det er så mye som er kort og uformelig.
![]() |
![]() |
#2 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Hjelp: Strikkekjole til min mor!Denne kanskje
![]() |
#3 |
intro
|
![]() Sv: Hjelp: Strikkekjole til min mor!Den var søt, Pamina - Gudrun Sjödén hadde jeg ikke tenkt på. Det er litt mer svigermors stil enn mammas, egentlig, men det er jo ikke alt de har som er veldig mønstrete.
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Sv: Hjelp: Strikkekjole til min mor!Det blir mye mønster, men de slår til med ensfarvet og gode fasonger på enkelte ting.
![]() |
#6 |
|
![]() Sv: Hjelp: Strikkekjole til min mor!Den var veldig fin! Håper hun blir glad for den.
![]() |
#9 |
intro
|
![]() Sv: Hjelp: Strikkekjole til min mor!
Hi-hi, nei hun har mørkere, rød(farge)t hår, men vi er ganske like i hud og øyne, og liker de samme fargene. (Jeg har en egen mini-me hjemme.
![]() |
![]() |
#11 |
intro
|
![]() Sv: Hjelp: Strikkekjole til min mor!
Aha, jeg syntes det var litt rart at det stod farge og ikke farger.
![]() |
![]() |
|
|