|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Glamorøs
|
Sv: Spin-off fra "leke med" - hvilke gamle filmer vil du se med barna dine etter hverJeg tror det er lettere å presentere sc-fi og adventure til jenter, enn romantiske dansefilmer til gutter. Jeg gjør det selv også, jeg tror ikke sønnen min kommer til å finne like stor glede i Dirty Dancing som jeg.
|
|
|
#82 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Spin-off fra "leke med" - hvilke gamle filmer vil du se med barna dine etter hverEr det ingen som er enige i at "mitt liv som hund" er obligatorisk?
|
|
|
|
#83 |
|
Fortynnet
|
Sv: Spin-off fra "leke med" - hvilke gamle filmer vil du se med barna dine etter hverJo Tjorven, takk for at du minnet meg på Mitt liv som hund! |
|
|
|
|
|
#84 |
|
By the Sea
|
Sv: Spin-off fra "leke med" - hvilke gamle filmer vil du se med barna dine etter hverAkkurat nå er "hjemme alene" stor suksess.
|
|
|
#85 |
|
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spin-off fra "leke med" - hvilke gamle filmer vil du se med barna dine etter hverWizard of Oz.
|
|
|
#88 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Spin-off fra "leke med" - hvilke gamle filmer vil du se med barna dine etter hverDen danske serien Matador gledet jeg meg til å se med ungene og i vår så vi den. De elsket den de også. |
|
|
|
|
|
#89 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Spin-off fra "leke med" - hvilke gamle filmer vil du se med barna dine etter hver
Jo,"mitt liv som hund" er en av de fineste filmene EVER, helt enig!
|
|
|
#90 |
|
geskjeftig
|
Sv: Spin-off fra "leke med" - hvilke gamle filmer vil du se med barna dine etter hver
Jeg presenterte filmer jeg liker. Tenkte ikke egentlig over at jeg bare har gutter.
|
|
|
#91 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spin-off fra "leke med" - hvilke gamle filmer vil du se med barna dine etter hverEnn så lenge er vi bare letta over å ha avansert fra Drømmehagen til Timmy-tid. |
|
|
|
|
|
#92 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Spin-off fra "leke med" - hvilke gamle filmer vil du se med barna dine etter hverMå i alle fall bli E.T. og Annie, to flotte filmer.
|
|
|
#93 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Spin-off fra "leke med" - hvilke gamle filmer vil du se med barna dine etter hverHva, mener dere at det ikke kommer til å gå i Disney-prinsesse-klassikere til evig tid? Eller barbiehelveter?
|
|
|
#94 |
|
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
Sv: Spin-off fra "leke med" - hvilke gamle filmer vil du se med barna dine etter hverFor øvrig så vi Mio, min Mio sammen med begge jentene, og de likte den godt. Vi fniste litt, da, og ble overrasket over at Jum-Jum faktisk spilles av en særdeles ung Christian Bale.
|
|
|
#95 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Spin-off fra "leke med" - hvilke gamle filmer vil du se med barna dine etter hverJeg glemmer aldri da jeg og sønnen min så "The Exorcist" sammen for første gang. |
|
|
|
|
|
#96 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Ja, når de er 6 år ber de tynt om å få "Sex and the city - the movie" isteden; hvis de er av den rette sorten. Ble du oppmuntret nå?
|
|
|
|
#97 |
|
Permakulturell
|
Sv: Spin-off fra "leke med" - hvilke gamle filmer vil du se med barna dine etter hverEnig, Tjorven. Mitt liv som hund er et must.
|
|
|
#98 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#99 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Spin-off fra "leke med" - hvilke gamle filmer vil du se med barna dine etter hverHerregud, Tjorven!
|
![]() |
|
|