|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#142 |
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: LilleLeo syr barneklær, voksenkjoler, vognposer etc.Den var jo bare helt fantastisk!!!! Herlighet, du er en applikasjonsgud!!
![]() |
#143 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: LilleLeo syr barneklær, voksenkjoler, vognposer etc.Helt nydelig!
![]() |
#144 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: LilleLeo syr barneklær, voksenkjoler, vognposer etc.Her for en stund siden laget jeg to brune overaller med fiskeben-applikasjon på til et brødrepar, en i 68 og en i 98. Den i 98 var for trang, så jeg laget en ny en. Jeg har tilpasset mønsteret etter min lange 3-åringe pipestilk, og har ikke tenkt over at ikke alle kropper er like.
![]() |
#145 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: LilleLeo syr barneklær, voksenkjoler, vognposer etc.Jeg synes dachsen var knallfin!
![]() |
#146 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: LilleLeo syr barneklær, voksenkjoler, vognposer etc.Lille fylte 7 år i slutten av september og skulle feire bursdagen sin sammen med 2 andre jenter i klassen + resten av jentene. Hun fikk vannkopper et par dager før selskapet skulle være, så vi måtte utsette det i to uker. Det passet egentlig veldig greit, for da fikk jeg tid til å sy ugleputer til de to andre bursdagsjentene. Alle stoffene er vintage og gjenbruk, utenom velouren uglen er laget av.
![]() |
#147 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: LilleLeo syr barneklær, voksenkjoler, vognposer etc.Ren og skjær magi!!!!!!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: LilleLeo syr barneklær, voksenkjoler, vognposer etc.Jeg hadde også blitt hoppende glad for en sånn pute, de var knalltøffe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: LilleLeo syr barneklær, voksenkjoler, vognposer etc.Tusen takk dere! Jeg har et par puter til som venter på å bli stappet.
![]() |
#151 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: LilleLeo syr barneklær, voksenkjoler, vognposer etc.For noen uker siden sydde jeg mitt første vognteppe. Jeg var ikke helt sikker på hvordan jeg skulle lage det, men kom frem til en grei løsning. Kunden ønsket et vognteppe i ca str 55*65 cm. Jeg rullet ut matpapir, målte og styrte. På selve bildet har jeg stabilisert på baksiden.
![]() |
#153 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: LilleLeo syr barneklær, voksenkjoler, vognposer etc.Takk Inagh! Det er mye finere enn på bildet, dumt at sølv-detaljene ikke kommer så godt frem.
![]() |
#155 |
Fersk trulte
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Trondheim
![]() |
![]() Sv: LilleLeo syr barneklær, voksenkjoler, vognposer etc.Utrolig fint vognteppe! Hva har du inni?
![]() |
#156 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: LilleLeo syr barneklær, voksenkjoler, vognposer etc.Takk dere!
![]() |
#157 |
maler
|
![]() Sv: LilleLeo syr barneklær, voksenkjoler, vognposer etc.Jeg synes dachsen var knallkul! Kanskje hadde den vært enda kulere hvis litt mer av hodet hadde vært foran, altså at den titter rundt kanten, men definitivt kul.
![]() |
#158 |
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: LilleLeo syr barneklær, voksenkjoler, vognposer etc.Det var giraffen sin det. Utrolig tøff! |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: LilleLeo syr barneklær, voksenkjoler, vognposer etc.O' joy sier jeg bare!
![]() |
#160 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: LilleLeo syr barneklær, voksenkjoler, vognposer etc.Så fantastisk uglekjole!
![]() |
|
|