Sv: Høstinspirasjonstråd 2011
Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.
Jeg falt for en kjole hos Camilla Risøe på Byporten, men de hadde ikke størrelsen min. Etter litt googling fant jeg fram til den i nettbutikken Bubbleroom, som jeg aldri hadde hørt om. Vips, så var den bestilt - 400 kroner inkl. frakt og faktureringsgebyr, det er jo nesten for godt til å vær sant! Noen som kjenner til butikken? Jeg antar det kommer på toll og tull, for den virker ikke rotnorsk selv om de har egen norsk kundeservice.
Jeg har også nylig oppdaget Bubbleroom, ante ikke at de hadde Desigual klær her. Jeg er også spent når det gjelder toll og tull, ifølge nettsiden skal norske kunder ikke måtte betale toll selvom varene sendes fra Sverige....
Jeg håper inderlig at det stemmer da jeg har handlet for en liten formue i Desigual. Prisene var det heller ikke noe å si på, en god del billigere enn andre steder. Men bare et par dager etter at jeg hadde kjøpt klærne så ble prisene satt opp med mer enn 50% på de plaggene jeg kjøpte, syns det var litt rart.... Det betød jo ingenting for min bestilling men jeg stusser litt likevel..