|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Peptalk deg selv
Ja, det vil jeg så absolutt tro, om du har en hel kommune i gangen, og en rotete en attpåtil!
|
|
|
|
#22 |
|
Passiv
|
Sv: Peptalk deg selvKommunen. |
|
|
|
#23 |
|
Shake it out!
|
|
|
|
#24 |
|
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Peptalk deg selvKommunen.
|
|
|
#25 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Peptalk deg selvJeg har ikke spist melkeprodukter på mange dager, enda jeg har utrolig lyst på sjokolade og utrolig liten viljestyrke. Det er skikkelig kjipt, men babyen min sover i stedet for å skrike.
|
|
|
|
#27 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Peptalk deg selvJeg er her igjen. Jeg trenger denne tråden. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Søt og rar
|
Sv: Peptalk deg selvJeg har ryddet rommet til Hvit (dvs. under overflaten) og er overfascinert over at hun driver sortering på høyt nivå. Oppi alle slags beholdere, kurver og bokser befant det seg nemlig en kombinasjon av:
|
|
|
#29 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Peptalk deg selvDenne hører definitivt hjemme i denne tråden, selv om den er ganske gammel: (Kilde: youtube.com) |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Peptalk deg selvJeg fikk familien på tur i dag. To ganger! |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Peptalk deg selvJeg måtte jobbe skikkelig med denne..... men så kom jeg på: jeg har sagt MANGE ganger til mannen min i dag at jeg er glad i han. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
Sv: Peptalk deg selvKjære Zeppelin! Takk for at du er her med meg. Hadde det ikke vært for deg så vet jeg jammen ikke hvor jeg hadde vært. Du er min aller beste venn. Du hjelper meg gjennom livet, på kronglete stier og i gjengrodde kratt. Du tørker mine tårer og stabler meg på beina når jeg faller.
|
|
|
#33 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: Peptalk deg selvI dag ser jeg ganske fresh og fin ut i nytt jobbantrekk, til tross for snart en måneds sammenhengende sykdom for både meg selv og tvillingene, med ditto mangel på nattesøvn og opptil flere slektninger på lengre overnattingsbesøk. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
Sv: Peptalk deg selvOi, dette var jo en superfin tråd.
|
|
|
|
#35 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Peptalk deg selvEr inne i en lite motiverende tid både på jobb og hjemme. Mørket ute, dårlig vær trøtthet og manglende lypunkter i tilværelsen påvirker. Jeg kjenner det godt. Klarte likevel å gjøre alt jeg skulle i helga, og både hadde og var på besøk. Jeg gjennomførte, selv om magefølelsen ikke var positiv. I dag hadde jeg det litt travelt da vi sto opp, og så klart måtte noe uforutsett skje som ødela tidsplanen, men jeg fikk heldigvis levert alle og kom som meg innen rimelighetens grenser på jobb. Jeg ser fram til bedre tider. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2011
![]() |
Sv: Peptalk deg selvJeg fikk støvsuget og hele huset og vasket stue, kjøkken, gang og korridor før jeg kjørte til jobb klokka 08 i dag - i dag var du effektiv mor. Ungene ute av huset uten å krangle en eneste gang, må være et år siden sist vi opplevde det. Jo, i dag har familien vært helt topp flinke.
|
|
|
#38 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Peptalk deg selvFor en fin tråd!
|
|
|
#39 |
|
Deltidsmamma
|
Sv: Peptalk deg selvJeg har omsider fått vasket ytterjakken min. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
Eh..... Når på natta sto du opp? Jeg blir helt dårlig når lista legges så høyt. For min del er jeg fornøyd om jeg får kledd på meg selv og ungene + laget matpakke, før vi drar avgårde..... Forresten så har du selvfølgelig ALL grunn til å gi deg selv en super peptalk og være stolt av prestasjonene.
|
![]() |
|
|