Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ta seg nær av forespørsel om arvetøy

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-10-11, 11:06   #35
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ta seg nær av forespørsel om arvetøy

For å gå tilbake til dette med dårlig råd og arveklær.

Da min eldste var liten hadde vi så dårlig råd at arvetøy var en nødvendighet for å gi henne en noenlunde ordentlig garderobe. Og jeg var lykkelig for å ha noen å arve etter. Og, det at mange som har god råd også synes at det er fint å arve og å kjøpe brukt, gjør det faktisk lettere for de som har dårlig råd å arve. Nettopp fordi at gjenbruk er vanlig og at alle som kan gjenbruker, enten de har råd til å kjøpe nytt eller ikke. Jeg har følelsen av at da vi var små var det en sterkere holdning om at de som arvet hadde dårlig råd. Jeg husker i hvert fall kommnentarer om at klærene mine ikke var moderne, mens mine barn aldri har opplevd noe liknende. Nettopp fordi gjenbruk er mer vanlig og mer trendy nå.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:20.