Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

I disse jakttider

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-10-11, 10:13   #1
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: I disse jakttider

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Ulikt de fleste (tror jeg?) så kunne jeg tenke meg å være med på slaktingen, men ikke jakta - det virker litt kjedelig for meg. Slakting derimot, da gjør man jo noe, og så er det litt interessant å se hvordan ting ser ut inni.

Jeg og. Jeg er fasinert av sånt, og innerst inne skulle jeg ønske jeg var kirurg så jeg kunne se inni mennesker hver dag (har sett for mye på House).

Ellers er jeg positiv til jakt, jeg har aldri vært med selv, men de jeg kjenner som driver med det er absolutt skikkelig mennesker med gode holdninger. Ungene har heller ikke vært på jakt, men jeg har ingen sterke motforestillinger mot det, og kunne fint sagt ja til at de var med noen jeg stolte på.

Men jeg hadde blitt litt trist hvis noen skøyt rådyrene som ofte er på besøk i hagen, de "kjenner" jeg jo.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:23.