Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Gaflet fra 22. juli-tråden

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-10-11, 12:19   #16
skyfri
.

skyfri sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Så vidt jeg husker hadde han jevnlig kontakt med faren sin frem til tenåra. Jeg vil ikke spekulere så veldig i hva som har ligget bak bekymringsmeldingene og hvem av foreldrene som er "årsaken", men det er virkelig spesielt av en forelder å la seg intervjue etter en slik sak og komme med slike uttalelser om eget barn.

Jeg er helt enig i at det er svært spesielt å komme med slike uttalelser.
Og jeg vil egentlig heller ikke spekulere i årsaker og grunn til bekymringsmelding.
Jeg bare tenkte at faren kan ha uttalt seg til media på et tidspunkt hvor det var vanskelig å tenke klart, og at han nærmest har uttalt seg i affekt. Uttalte han det som om at sønnen burde tatt livet av seg selv isteden for alle han tok livet fra, så kan jeg faktisk forstå uttalelsen gitt situasjonen og det sjokket det må ha vært for foreldrene/far. Men jeg husker ikke om det var uttalt i en slik sammenheng.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:19.