Sv: Juleplanleggere foren dere
Jeg er vist seint ute i forhold til mange av dere... Jeg gleder meg veldig til jul i år. Håper det blir like bra som jeg tror det blir.
Ungene får julekalender med småting i og med 4 unger blir det 4x 24 pakker. Jeg leter på Ebay etter små figurer til en rimelig penge, heller det en godterier. Her blir det hengt opp en snor med 24 kort der det står hvem som skal lete etter dagens pakke. Det er stor stas.
Mannen har fått julegave og bursdagsgave allerede, en stor tablet pc. Har litt lyst å finne noe mer til ham så han får noe på julaften også. Kanskje en hjemmelaget sleve til å ha fjøla i.
Julegavene er forsåvidt planlagt, foto bok og en liten ting til besteforeldre og oldeforeldre. Til søsken og nevøer blir det noe som de har ønsket seg. Har etterlyst ønskelister, de kommer vel snart tenker jeg...Jeg synes det er litt rart det med ønskelister, jeg har alltid fått noe jeg har trengt til jul, ikke akkurat det jeg har ønsket meg.
Hvordan gjør dere det med gaver til fra søsken? Lager de noe til hverandre eller kjøper de noe til hverandre? Fra hvilken alder begynner dere med det? Litt usikker på om det er nødvendig enda egentlig