Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Facebook - statusmeldinger, del 2

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-10-11, 22:25   #10
Kreps-77
Like blid

Kreps-77 sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Sitat:

Jenta: Jeg elsker deg veldig mye. Gutt: Jeg elsker deg ikke i det hele tatt .. Jente: Hvorfor ? Gutt: Jeg elsker en annen.. Jente: Er hun penere enn meg? hvem er det? Gutten: Hun er mye penere enn deg. Hun er en blomst og du er som døden selv ... Jente: Ok... Hvem er det? Hva skal jeg si mye mer enn "ok"? Gutten: Du trenger ikke si noe til meg nå. Jeg hater deg! La meg være alene med min elskede E......milie nå! Jenta: Er hennes navn Emilia? Betyr dette at jeg ikke lenger betyr noe for deg? Hva bør jeg gjøre? Gutt: Gå og dø, hoppe utfor en bro, kutte deg opp, dope deg! jeg hater deg, synske gutt.. Jente: Jeg vil aldri glemme deg .... Du er mitt alt! Jenta kom ikke på skolen dagen etter. Rektor ved skolen kom inn i 8D klasse og skrudde på TV-en, og der var nyheten. Damen på nyehetene fortalte om en forbauset ting: " 23:00 kvelden før hadde en 14 år gammel jente dødd. Hun hadde tatt narkotika, kuttet opp, og hoppet utfor en bro på Hjällero Hitils. De har bare funnet en merknad på Hjällero bro, som sa: Jeg lovte deg og alltid gjør deg glad, jeg har aldri ønsket å såre deg, var det ikke ment som det var i går kveld. Jeg vil alltid huske deg, men lov meg en ting: Aldri glem meg. Ha et fint liv med Emilie og ta vare på deg selv. Vi ses raskere enn du tror, jeg lover deg Darling. Gutten følte seg skikkelig dårlig. Den neste dagen var gutten borte ... Som jenta sa: "Vi vil møtes fortere enn du tror", gikk i oppfyllelse. Den neste dagen gutten var bare gått for enda en patch den sa "Vi har det bra, ikke bekymre deg." Hvis du ikke laster opp dette på fb innen 10 minutter, vil hun ta med deg og etterlat et notat som sier: "Jeg førte et vitne til drapet .." Når du leser dette, bør du laste opp denne teksten hvis du ikke ønsker å ha selskap i kveld. Dette er ingen spøk 4 har dødd så langt som vi vet

Og denne har en del av ungdommen i kveld.

Noe er jo så dårlig skrevet at jeg ikke skjønner sammenhengen, mens innhold er jo bare horribelt!

Kreps-77 er ikke aktiv  

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:35.