|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan bli kvitt ekstremt gjenstridig svettelukt i t-skjorte?
Jeg har hørt mye om amerikansk klesvask. Og jeg undrer meg over hvordan det kan være slik. USA er jo et av verdens mest framgangsrike land, hvorfor står det så elendig til i vaskemaskinparken? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Shake it out!
|
Nei du kan jo spørre! Men det er ganske mye elendig kvalitet på ganske mye her borte, i grunnen. Feks har de funnet ut at det er en god ide å ha varmtvannsberedere og avløp fra AC på loftet (altså kaldloftet). Der er man jo ofte, så når noe går tett eller lekk, så finner man det ut når man får en stor, bløt flekk i taket.
![]() |
#3 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Hvordan bli kvitt ekstremt gjenstridig svettelukt i t-skjorte?Men jeg fatter det bare ikke. Er ikke USA teknologiens vugge, liksom? Ihvertfall nesten? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Det trodde jeg ogsaa. Men etter aa ha bodd her en stund har jeg faatt en mistanke om at de ennaa lever paa ryktet de bygde opp paa 60 og 70 -tallet. Naa derimot kan det nevnes at:
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities. Sist redigert av Ulvefar : 03-10-11 kl 18:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvordan bli kvitt ekstremt gjenstridig svettelukt i t-skjorte?Jeg skjønner at vi var veldig heldige, vi hadde ikke noe problem med noe teknisk i vårt hus (og om det var noe småtteri så kom handymannen samme dag). |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Kontrollfrik
Ja, jeg har hørt litt sånt jeg også. Og det med sjekk som betalingsmiddel fortalte ei venninne av meg som bodde der for en stund siden. Så jeg visste egentlig det du sier, men jeg kan likevel ikke slutte å undre meg, for selv om det bor mange fattige mennesker i USA, og det er mange som ikke har tilgang til moderne teknologi, så er det likevel merkelig når det tross alt er et land som USA. Et land som liker å se på seg selv som et foregangsland innen det ene og det andre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bedreviter
|
Historieløse menneske. Og du kaller deg lærer. :tsktsk: |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|