Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Vanskelig

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-10-11, 16:55   #11
Nip
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2010
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vanskelig

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Jeg skjønner absolutt problemet, Nip, hvis det der er en vanlig uke for dere!

Hos oss er det ikke en vanlig uke, ikke i det hele tatt. Enkelte uker har det vært mye bursdager for eldste, men så kan det gå måneder til neste.

Vi er sjeldent på kino, en gang i året kanskje, så da får hun velge seg noe godteri, men det blir kun én ting og aldri brus.

Vi har så og si aldri brus hjemme, kun til bursdager og jul, så det er noe de sjeldent drikker. Lørdagsgodt får de, men ikke mye. I dag var de på besøk hos venner og fikk muffins og en kjærlighet på pinne og fikk derfor ikke noe godteri av meg annet enn frukt. De var fornøyde med det og savnet visst ikke lørdagsgodtet heller.

Hører at noen på skolen har med saft, kjeks osv, men jeg gir ikke etter. I vårt hus gjelder våre regler.

Det er ikke vanlig uke alltid, men jeg synes alikevel det skjer mye hele tiden - og det ødelegger litt for det sosiale for min del ihvertfall.

I dag har vi vært på sammenkomst med foreldre og barn fra klassen - det går utrolig mye i saft, brus, boller, kaker og kjeks.

Nå spiste ikke Vetle lørdagsgodt i går, de spiste en pin-up og i dag fikk han en tjukklefse med smørekrem.

Saft eller brus har vi aldri her hjemme egentlig, farris uten smak en sjelden gang, kanskje brus på julaften. Men han får det alltid hos pappan sin da...

Nip er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:37.